Esimesena on näha viimane sissekanne. Et kõik kenasti algusest alates läbi loetud saaks, siis selleks on paremas servas reisikiri päevade kaupa ära jagatud - klikka aga kenasti seal! Ning lisasin Sitsiilia teemat puudutavaid olulisemaid linke kah sinna. Pilte saab näha aga siin.

Monday, May 26, 2008

Lisa 2: Reisikaart läbitud linnadega

Meie rada on siis peale tõmmatud punase jutiga ning ringiga tähistatud linnad on kohad, kus ööbisime.

Läbitud kohad: Rooma (2 ööd) - Catania - Taormina (2 ööd) - Giardini-Naxos - Catania (1 öö) - Mt.Etna - Catania - Syracuse/Ortygia (1 öö) - Piazza Armerina (1 öö) - Villa Romana del CasaleMorgantinaEnnaAgrigento (1 öö) - Valle dei Templi – Eraclea Minoa rand – SciaccaCorleone (1 öö) - Cefalu (1 öö) - Palermo (2 ööd) - Rooma (2 ööd)
ROMDARYF

1 inimese kohta 19 830.-EEK

Friday, April 25, 2008

FCO (Rooma) – TLN

Kuna meie lennuk väljus juba k1110, siis tuli suht vara kohal olla. Nii saigi esimeste seas kiired eined M&J Hosteli enda köögis (vahest nad pakkusid einet seal, kui alumine kohvik ei olnud avatud või midagi) ja põrutasime rongijaama. Piletid olid nüüd meil ausalt augustatud (loe: komposteeritud, sest tegelikult pani aparaat sinna miski kuupäeva ja muud teksti peale) kui rongi peale istusime ja veidi vähem kui kolmveerand tunni pärast olimegi juba FCO lennujaamas. Võtsime siis kohe ka sappa – sest tublide eestlastena olid kõik varakult kohal ja me olime (võib suisa öelda), et pea viimaste seas :D

Oli vist miski tihe päev – sest igal pool olid meeletud järjekorrad – nii ka turvakontrollis, kus kõik venis ikka väga pikalt. Saime aga lõpuks kenasti oma värava juurde ja võtsime siis seal mugavad asendid sisse ning jäime ’call’-i ootama.

Kui rahvast lennule kutsuti, siis kõik normaalsed (loe: tavainimesed) võtsid kenasti rivvi üksteise järel, kuid vahepeal meie lähedale istuma tulnud ekspoliitik Liina Tõnison (koos miski sõbranjega) ei saanud muud moodi, kui pidid ikka teistest vingemad olema ning just enne seda, kui meie oma järjekorraga nende toolide juurest mööda jalutasime, tõusivad nad püsti ja astusivad lihtsalt vahele. Sähh sulle siis viisakaid ja haritud inimesi – ja mina veel arvasin, et tegu on mõisliku inimesega.

Tagasilend venis jubedalt – ei tahtnud mitte see 3,5h liikuda kiiremini. Aga lõpuks k1540 ajal (Eesti aeg) me siiski maandusime päikselises kuid jahedas Tallinnas. Lennukis lehti lugedes nägin pealkirja – pungad on puudel puhkemas. Seega need kaks nädalat, mil ära olime, ei olnud siin midagi muutnud – isegi kevadet polnud veel (ja Sitsiilias olid kõik kohad lilli ning õisi täis).

Tallinn lennujaamas ootas meid veel teinegi ebameeldiv üllatus – nimelt selle lennu pagas venis oma pea kolmveerand tundi lennu pealt maha tulla – vahepeal muutus suisa lennu number ja nimi pakilifti ekraanil, et hakkasime suisa lootust kaotama. Krt ma aru ei saa – lennujaama nagu polegi õieti (lende veel vähem) ja siis ka ei saada hakkama :( jama värk.

Aga reisiga jäime rahule. Kindlasti peab sinna millaski uuesti tagasi minema – siis ehk mõnel sellisel ajal kui ka vesi on soe – saab niisama vees kah vedeleda.