Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
  • Lehekülg:
  • 1

TEEMA: 11tuhat km EU teedel nii matkaautoga kui mootorrattaga

11tuhat km EU teedel nii matkaautoga kui mootorrattaga 09.09.2018 21:48 #1

  • tiit
  • tiit avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 341
  • Karma: 7
  • Sind on tänatud: 9
Sai käidud Portugalis ja olen tagasi....elusalt ja tervelt v.a. generaatori plastluuk mis müstilisel põhjusel läks kaduma. Kirjutan liiklusest ja olust....reisimuljed ja hinnad on alati avastamist väärt. Tallinn - Pärnu mnt on tekkinud üks imelik jewro teelõik. Ühele poole 1 rida ja teisele poole 2 rida, keskel aga metallpiire. Ka Poolas oli selline lõik ~1,5-2km, aga seal juhtus ahelavarii ja just sellel ühel rajal. Lõpmatu ummik mis ainult kasvas ja kasvas. Õnnestus tagasipööre teha ja mööda minna, paljud ka üritasid aga rekkaga ilmvõimatu! Kas see on banaani kõveruse ja halogeenpirnide kõrval totrus kuubis??? Veel pani mõtlema Prantsusmaa teede märgistus ja liiklusmärgid. 50m ja 90km järgi 50 märk ja siis 70 märk ja jälle 30 märk. Kõikidel märkidel all valge tahvel RAPPEL??? Tundub, et asulates ja omavalitsustes on teede märgistamiseks antud omavalitsustele vaba voli. Ühes asulas oli iga 50-70m järgi teele pandud ~2m risti piire, edasi teiselpool samuti ja neid oli 5-8tk. Liiklus tipptunnil oli väga raske, eriti suurematel haagistega masinatel. Ja nagu alati jewroringikesed....keskel teisest materjalidest ring. Kahjuks sise ja välisosa vahel oli osades kohtades kõrgust ~10cm. Vihmas, pimedas ja mootorrattaga üliohtlik. Ka ringidel kus on rajad tähistatud ei peeta sellest kinni. Kui ei eelda seda on avarii kerge tulema, näiteks 3-ndast kohe väljasõit. Tulede kasutamine on väike asi muuga võrreldes. Kas tõesti EU-s on raske liikluses ühiseid märke ja eeskirju kehtestada? Kui banaaniga saab miks siis liikluses ei saa?

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas tiit.

11tuhat km EU teedel nii matkaautoga kui mootorrattaga 09.09.2018 22:43 #2

Oled kindel, et EUs banaanidel ühtne regulatsioon?
Sõidetakse vastavalt liiklusmärkidele ja liikluseeskirjadele.
Igas riigis omad reeglid ja mina arvan, et see on Ok.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Priit Peljo
+372 5179063
Tallinn, Tondi

(Arvo.A) Pessimist ütleb, et ilm rikkus kogu puhkuse ära, optimist ütleb, et tore puhkus oli, kuigi ilmaga seekord ei vedanud :)

11tuhat km EU teedel nii matkaautoga kui mootorrattaga 09.09.2018 23:40 #3

  • tfr
  • tfr avatar
  • Pole saidil
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Postitusi: 76
  • Karma: 1
  • Sind on tänatud: 8

tiit kirjutas: Veel pani mõtlema Prantsusmaa teede märgistus ja liiklusmärgid. 50m ja 90km järgi 50 märk ja siis 70 märk ja jälle 30 märk.


Ma ei jõudnud kevadel Hispaanias Malaga kandis ära kiruda seda, et kiirteel oli pmst iga 100m tagant kiirusepiirangu märk - 80 - 100 - 120 - 100 - 120 - 80 - 100 ... Ja no loomulikult õnnestus selle nädalaga seal omale üks kiiruskaameratrahv ka üles korjata, 80 alas 94 eest ehk ilmselt arvasin et on 100 ja sõitsin spido järgi 100-ga. Rendifirma (Avis) saatis kirja, et andis lahkelt 42.50€ eest mu kontaktandmed Hispaania riigivõimudele ja need siis saatsid nädala jagu hiljem pildi ja trahvikviitungi. Omapärane oli see, et kviitung oli 100€ peale, aga 14 päeva sees äramaksmise eest pakuti lahkelt 50% alet.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

McLouis Menfys Van 3
#949

11tuhat km EU teedel nii matkaautoga kui mootorrattaga 09.09.2018 23:50 #4

Kuhu kiire...
Vastavalt kohalikele eeskirjadele tuleb liigelda...

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Priit Peljo
+372 5179063
Tallinn, Tondi

(Arvo.A) Pessimist ütleb, et ilm rikkus kogu puhkuse ära, optimist ütleb, et tore puhkus oli, kuigi ilmaga seekord ei vedanud :)

11tuhat km EU teedel nii matkaautoga kui mootorrattaga 10.09.2018 00:06 #5

  • tfr
  • tfr avatar
  • Pole saidil
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Postitusi: 76
  • Karma: 1
  • Sind on tänatud: 8
Omaarust liiklesingi. Aga ju siis jäi üks märk lihtsalt kahe silma vahele, sest neid oli tõesti nii krdi palju, et kohati oli täitsa keeruline korraga neid, muud liiklust ja navigeerimist / mahakeeramiskohti jälgida. Ja kuna need kiirteed on sellised, kus üsna tihti mingil hetkel 6 rada läheb kaheks (3 vasakule ja 3 paremale), siis tuleb sageli olla seal vasakpoolsemates ridades, mis tähendab, et ei saa igaks juhuks 80-ga ka tolgendada.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

McLouis Menfys Van 3
#949

11tuhat km EU teedel nii matkaautoga kui mootorrattaga 10.09.2018 08:53 #6

Parim matkaharidus on kogemused. Aga ikkagi, milleks kimada. Puhkus, päike, lilled, liiklusmärgid. Väiksesed "liiklusannetused" tuleb arvestada eelarvesse ennetavalt.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Me kõik oleme alustanud nullist.
Viimane muutmine: lisas kaminahi.

11tuhat km EU teedel nii matkaautoga kui mootorrattaga 10.09.2018 10:59 #7

See, et tuleb hoolega märke vaadata, mitte kihutada jne on siiski puhas teooria, milles me kõik tugevad oleme.
Paraku ei lähe teooria ja praktika 100% kokku.

Kiirteel tulebki kimada, mitte teistel jalus tolgendada. Lilli ja muud ilusat seal eriti ei näe.
Kiirtee on just õige mingite pikemate vahemaade jaoks.
Ma ei kujuta ette, kui palju läheks puhtalt sõidule, kui mööda kõrvalteid vaikselt Malagasse kruiisida.
Sobib ehk ainult neile, kes mitmeks kuuks reisile lähevad.

Seda Hispaania märgipornot olen ka ise kirunud.
Neil ongi seal selline poliitika, et kui trahvi saad ja vastu ei haugu ning viga tunnistad, saadki alet.
Mul veeti valesti pargitud auto minema. Läksin järgi ja laiutasin käsi, et eksisin tõesti, mis teha.
Parkla ja vedaja said oma raha kätte aga trahvi osa tuli siis poole väiksem.

Mingite liiklusannetustega tuleb alati arvestada.
Pealegi on igal pool oma toredad kohad, kus inimesed tihti eksivad. Ja politsei teab neid kohti hästi.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

11tuhat km EU teedel nii matkaautoga kui mootorrattaga 10.09.2018 22:08 #8

Minu mõte oli, et milleks kimada märke ja muud liikluskorraldust nägemata. Kiiruspiirangud kiirteedel ei saa olla uudis mida jagada? Tegelikult piisab kui sõita kohalike liiklusvoos.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Me kõik oleme alustanud nullist.
Viimane muutmine: lisas kaminahi.

11tuhat km EU teedel nii matkaautoga kui mootorrattaga 11.09.2018 06:52 #9

Ei ole asi ainult kimamises. Sain sel suvel elu esimese sähvaka Soomes, kui pidevalt vaheldusid 80 ja 100 alad. Mingil hetkel tähelepanu nõrgenes, sest oli vaja ka teed jägida ning kui lõpuks kaamerat nägin, siis oli hilja. Kiirus oli 86, seni olin hoidnud 85 lähedal, sest siis veel pilti ei teinud. Teisi liiklejaid ka sel teel ei olnud, keda jälgida. Et aga trahviteadet koju ei tulnud, siis ilmselt oli ka sommide jaoks see tühine rikkumine.
Lihtsalt point selles, et võõras riigis, võõras keskkonnas ja võõras liikluses võid kergelt mõne tahtmatu eksimusega hakkama saada, asi pole alati pahatahtlikus kimamises, mida matkaauto juht üldjuhul nagunii ei tee.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aeg lendab, kuid sina oled piloot.

11tuhat km EU teedel nii matkaautoga kui mootorrattaga 11.09.2018 11:15 #10

Nüüd väike näide liiklusvoost. Sõitsin suvel Saksas rekka järel samas liiklusvoos. Tee läks kergelt allamäge ja 70 piirang.
Kurvis ilmus rekka haagise nurga tagant välja kaamerakast. Meil ka siin seisavad samasugused.
Sähvakas käis ära. Ju siis rekka oli täpne ja mul paar pügalat üle. See pisike vahe on kerge tulema aga sellest piisas.
Siiani pole mingit kirja tulnud. Ilmselt oligi mul nii napilt rohkem, et sellega ei tegeleta.
Aga veel ei saa hõisata.

Seega ei olegi mingit kindlat valemit, kuidas mitte trahvitud saada. Läheb täpselt nii kuidas asjaolud kokku langevad.
Teooria ja praktika on siiski erinevad.
Räigemad kiiruseületamised ja muud lollused on omaette teema.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

11tuhat km EU teedel nii matkaautoga kui mootorrattaga 11.09.2018 13:01 #11

Navides on ju kaamerate hoiatused olemas, mina küll ei saa väita, et ei teadnud kaamera olemasolust (nii 99% juhtudest). Samas muidugi peab seadmed up to date hoidma kogu aeg.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Tervitustega,
Arvo
Rimor Sailer 700 TC

11tuhat km EU teedel nii matkaautoga kui mootorrattaga 12.09.2018 12:28 #12

Mul polnud tegelikult navile Saksa faili tõmmatud.
Mul on muldvana navi ja näiteks Eestis ta piuksub ka siis kui kaamera on hoopis vastassunas ja mind ei pildista.
Kasutan teda rohkem spidomeetrina.
Eestist väljaspool olen siiani piisavalt tähelepanelik olnud.
Viimati nägin sellist sähvatust mingi 10 aastat tagasi.
Ka tookord ei tulnud trahviteadet aga see oli pigem tollases ajastus kinni.
Täna need trahvid juba liiguvad.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

  • Lehekülg:
  • 1
Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.053 sekundit