Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
  • Lehekülg:
  • 1
  • 2

TEEMA: Ülalpidamiskulud

Ülalpidamiskulud 11.06.2018 00:04 #1

Jagage palun, mis on matkaautode 1988-1992 nt fiat ducato vms hooldus ja remondikulu aastas. Tänan.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Ülalpidamiskulud 11.06.2018 09:58 #2

Õli ja filtri vahetus kord aastas, hammasrihm ja muu vastavalt hooldusplaanile, mootori- ja käigukasti remont ning veermiku kuluosad vastavalt vajadusele, rehvid vastavalt kulumisele jne nagu iga teisegi autoga.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aeg lendab, kuid sina oled piloot.

Ülalpidamiskulud 11.06.2018 10:12 #3

  • Vamm
  • Vamm avatar
  • Eemal
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Rändaja
  • Postitusi: 249
  • Karma: 1
  • Sind on tänatud: 30
Hooldekulud,kõpitsemiskulud,hoiukulud .Kuna autu on reisimiseks siis see on kõige suurem kulu.Kõik oleneb autu seisukorrast .Ja kui aus olla siis polegi kulule mõelnud,rohkem nagu kus käidud,mida tehtud mida nähtud.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

+372 5112298 MB-Challenger 315

Nr 745

Ülalpidamiskulud 11.06.2018 20:59 #4

Minul kulub kõik raha, mis ma oma matkaauto peale raatsin kulutada viimseni sinna ära...mitte midagi ei jää järgi...:( ;)
Teistele meeldivaid postitusi:: Kanakuudi Aadu

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Ära sõida kiiremini, kui su kaitseingel lennata suudab.
Klubi Eesti Karavan liige nr. 700
Illar Algma
EuraMobil 2004
Tel: 5072560
Tallinn, Kristiine.

Ülalpidamiskulud 11.06.2018 22:15 #5

Oleneb, ka, palju ise tahad/oskad teha.
Nt. õlivahetusel kipub tööarve materjalikulust suurem olema, samas vaadatakse ka ehk need kohad üle, mille peale ise ei tule (kui ei tule). :)

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Bürstner T620 1992
EKK nr. 800

Ülalpidamiskulud 11.06.2018 23:30 #6

Plaan oleks umbes selle ajastu matkaauto omale soetada, seepärast uurin. Ise väga remondimees pole. Uuemat ja kallimat osta ei saa, seepärast on ka oluline, et ülalpidamiskulud poleks teab mis laes. Endal tekkis mõte, et ehk osta veidi odavam masin, aga lasta kohe teha 1000-2000 euro eest remonte-hooldusi, siis peaks üllatusi vähem tulema igapäevaselt.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Ülalpidamiskulud 11.06.2018 23:34 #7

Kulduur kirjutas: Jagage palun, mis on matkaautode 1988-1992 nt fiat ducato vms hooldus ja remondikulu aastas. Tänan.


Nagu vanematel liikuritel ikka... Kõik sõltub eelmistest omanikest, et kuidas hooldatud ja kui heaperemehelikult käitutud jne.
...

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Priit Peljo
+372 5179063
Tallinn, Tondi

(Arvo.A) Pessimist ütleb, et ilm rikkus kogu puhkuse ära, optimist ütleb, et tore puhkus oli, kuigi ilmaga seekord ei vedanud :)

Ülalpidamiskulud 11.06.2018 23:37 #8

Kulduur kirjutas: Plaan oleks umbes selle ajastu matkaauto omale soetada, seepärast uurin. Ise väga remondimees pole. Uuemat ja kallimat osta ei saa, seepärast on ka oluline, et ülalpidamiskulud poleks teab mis laes. Endal tekkis mõte, et ehk osta veidi odavam masin, aga lasta kohe teha 1000-2000 euro eest remonte-hooldusi, siis peaks üllatusi vähem tulema igapäevaselt.


Mis hinnaklassis otsid?

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Priit Peljo
+372 5179063
Tallinn, Tondi

(Arvo.A) Pessimist ütleb, et ilm rikkus kogu puhkuse ära, optimist ütleb, et tore puhkus oli, kuigi ilmaga seekord ei vedanud :)

Ülalpidamiskulud 12.06.2018 23:04 #9

No selle teema algatamisel mõtlesin umbes nii, et kas aastas tuleks varuda suurusjärk 500,1000,1500 eurot hoolduste ja remontide jaoks. Kui viimane, siis tasuks kohe hankida ehk 5000 eurise asemel 8000 eurine auto.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Ülalpidamiskulud 13.06.2018 07:12 #10

No kui sa selle nakkuse ikka saad, siis varem või hiljem ostad sa selle 8000 eurose auto ja heljem veel kallimad. Niiet hakka kohe koguma. :laugh:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Klubi Eesti Karavan liige nr. 774

Ülalpidamiskulud 13.06.2018 07:24 #11

Kui me oskaksime ennustada, palju üks või teine müügilolev kasutatud auto peale ostmist raha hakkab nõudma, oleks selle oskusega võimalik vist üsna rikkaks saada. Elementaarsed hooldustööd tuleb peale ostmist nagunii ära teha ja selle summa saab enamvähem välja kalkuleerida, kas aga miskit ootamatult laguneda võib, on juba keerulisem ennustada ja ega müüjadki tihtipeale just kõige lobisemishimulisemad ei ole, kuigi nad võivad teada küll, mis edaspidi tähelepanu nõuab. Eestist sa viie tonni eest midagi mõistlikku suure tõenäosusega ei saa, soomest täitsa võimalik leida.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aeg lendab, kuid sina oled piloot.

Ülalpidamiskulud 13.06.2018 23:22 #12

Kui ise suuremat sorti remontija pole, siis alla 5000.- EUR pole ilmselt suurt mõtet vaadata. Korjad väikse nimekirja kokku ja vaatad nad kõik üle. Otsisme mõned aastad tagasi sõbrale samas hinnas bussi. Osade juures keerasime kohe otsa ringi. Liiga palju tahtsid kõpitsemist, kuigi hind oli soodne.
Kõige tõenäosem on Soomest leida. Teed nimekirja valmis ja varahommikul alustad. Mina tõmbasin ümber Helsingi 200 km ringi ja buss nr. 2 sealt nimekirjast on nüüd minu.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Ülalpidamiskulud 14.06.2018 17:41 #13

Leiab ikka Eestist ka.
Põhiküsimus, et kas on endale toodud ja korda tehtud ning hooldatud, ning ega seda sisse pandud raha pole lootustki tagasi saada.
Aga kui paned odava hinna, siis keegi ei julge vaatama tulla ja kui paned kõrge, siis keegi ei taha tulla. B)
8000 eest ostad järgmise põlvkonna rondi lihtsalt, sest ega siis vanema eest ju ei taha 8k välja käia.
Samas tuuakse Soomest ront ja pannakse ikka sama raha sisse, ega soomlased ka kingitusi tee.
Vahepeal tõusid neil maksud ja paljud kolisid haagiste peale ning seetõttu oli palju ja odavamalt müügis, aga see on nüüdseks läbi.
Õnne asi ka muidugi. Mul oli natuke õnne, aga nüüd, kui endale teise tõin, siis keegi isegi ei helista, pane milline hind tahad. :S
Muuseas, kaks aastat tagasi ei leidnud lõuna Soomest midagi, lõpuks tõin Oulust ja pärit oli Kemist. :P

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Bürstner T620 1992
EKK nr. 800
Viimane muutmine: lisas kaiz.

Ülalpidamiskulud 16.06.2018 12:42 #14

Kui antud on summa, siis mina soovitan vaadata üle see integreeritud matkakas. www.auto24.ee/used/2509535 Selle kere on Tabbert ja see on tehtud uskumatult kestev. Ja esitlus on märkimisväärne! Auto ainuke nõrgem koht on mootori nõrkus aga sõidab seegi, kuni sellest tüdined :)

www.live-post.com/en/post?v=270010003

Hetkel müügis: suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...65-1548-f94cbc4f4994

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Me kõik oleme alustanud nullist.
Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Ülalpidamiskulud 16.06.2018 14:48 #15

kaminahi kirjutas: Kui antud on summa, siis mina soovitan vaadata üle see integreeritud matkakas. www.auto24.ee/used/2509535 Selle kere on Tabbert ja see on tehtud uskumatult kestev. Ja esitlus on märkimisväärne! Auto ainuke nõrgem koht on mootori nõrkus aga sõidab seegi, kuni sellest tüdined :)

Muidu tore, aga integreeritu mõte, et ees oleks ka allalastav voodi, aga pole alkoovi.
Kahele muidugi piisab.
Aga jah, olles sellist 54/55 kW FFB-d proovinud, siis gaasivajutusel ei juhtunud algul midagi. :)
FFB on täispuidust sisuga, mis peab hästi vastu, aga teeb auto raskeks.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Bürstner T620 1992
EKK nr. 800
Viimane muutmine: lisas kaiz.

Ülalpidamiskulud 17.06.2018 20:32 #16

See FBB on ka eriliselt kestva väliskestaga. Mootor on edaspidi isegi võimalik vahetada jõulisema vastu, mis ei pruugi olla sugugi märkimisväärselt kulukas. Tean, kes seda just FBB puhul on meil teinud.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Me kõik oleme alustanud nullist.
Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Ülalpidamiskulud 18.06.2018 23:03 #17

Samas, olen mõelnud, et kuna sõiduautod on nüüd võimsad ja elamu hind oluliselt soodsam ning selle raha eest saaks mingi üle 2000.a korraliku sisuga elamu, siis alustada saaks pigem sellest kooslusest.? Ülalpidamiskuludest rääkimata.

suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...20-645f-86c7b712a988

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Me kõik oleme alustanud nullist.
Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Ülalpidamiskulud 18.06.2018 23:25 #18

Süda tahaks matkaautot aga mõistus ütleb haagissuvila. Uue liisinguauto omamine räägib ka haagissuvila kasuks. Peaks ju kilomeetreid koguma selle kuumakse eest ja mugavused ka võrreldes 1990 aasta matkaautoga.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Ülalpidamiskulud 19.06.2018 00:04 #19

Ehk oleks mõistlik alustada sellest, et rendiks esmalt matkaauto ja haagissuvila ning teeks mõlemaga väikese tripi. Oma olemuselt ja kasutuselt on need siiski väga erinevad asjad. Kui pole proovinud, siis ei oska ka tahta. ;)

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Ära sõida kiiremini, kui su kaitseingel lennata suudab.
Klubi Eesti Karavan liige nr. 700
Illar Algma
EuraMobil 2004
Tel: 5072560
Tallinn, Kristiine.
Viimane muutmine: lisas Illar.

Ülalpidamiskulud 19.06.2018 00:26 #20

Kui raha lugema hakata, siis korralikuma elamu saab ka edasi müüa ja parimal juhul kahjudeta ;)
Rendihinnad on siiski märkimisväärsed.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Me kõik oleme alustanud nullist.
Viimane muutmine: lisas kaminahi.
  • Lehekülg:
  • 1
  • 2
Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.071 sekundit