Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
  • Lehekülg:
  • 1

TEEMA: Filosofeeriks tehnika kohta.

Filosofeeriks tehnika kohta. 08.01.2018 19:18 #1

Hetkel tegemist puhtal mõttearendusega. Aga kuna kliima tingimused on arvatavasti sellised soema poolsed, ka nädalavahetuse kasutuse puhul, siis kliimaseade on hädavajalik. Kui aga tahta autonoomset autot siis ilma generaatorita ei mängi välja. Nüüd kui panna juba generaator siis tuleks panna selline kliimaseade mis siis kütaks kah et saaks nii +10 kraadi juures hakkama. Generaatori puhul võimalik ka kütta 220 eletriradaatoriga kui tahtmist on. Pliidi ja soojavee saab kah eletriga. Kuigi ma veel ei tea kuidas ennast dussi alla 230v eest kaitsta. Ehk töötab see rikkevoolukaitse ka matkaauto puhul. TV ja Külmkapi jaoks peaks siis aku/päiksepatarei olema, akut laeks 230v vajaduse puhul kah generaator.
Kogemustega võiks pajatada mis mul kahe silma vahele jääb

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Filosofeeriks tehnika kohta. 08.01.2018 22:43 #2

  • Korvimees
  • Korvimees avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Hanomag-Henschel F46KA
  • Postitusi: 412
  • Karma: 11
  • Sind on tänatud: 13
Kahe silma vahele on jäänud ehk see, et pole vastikumat asja, kui kuskil tundide viisi plärisev generaator. Kui suudad leida hääletu generaatori, siis on ideel ehk isegi jumet.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Filosofeeriks tehnika kohta. 08.01.2018 23:03 #3

Mingil määral on kindlasti võimalik generaatorit summutada. Vibratsiooniga võib raskem olla. Aga tüütu generaator on suur miinus jah aga ilma selleta klimaseadet ei saa..Akkudelt kliimaseadet ei käita (1KW ca) ja päiksepaneeli vist kah ühele kaubikule sellises hulgas katusele ei pane. See et asi nii soojapidavaks saaks et autokliima seadmega jahutad maha ja siis saad seal sees rahulikult magadagi on kahtlane.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Filosofeeriks tehnika kohta. 09.01.2018 16:01 #4

Selle magamise ja generaatoriga tuli mul üks mälestus meelde. Valgevenes- kevadel lennuväljal- tõmbas hommikul üks sell geneka käima, et naisele kohvi teha. Selle tilgutiga. Kah lahendus. Meil oli muidugi uni läinud. No aga ega sinna magama ei sõidetud.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Filosofeeriks tehnika kohta. 09.01.2018 16:23 #5

Ma seda välist "ehitusmehe" genersatorit ei ole mõelnud. Pigem see statsionaarne Vaikseks saamine täitsa võimalik võtab ruumi ainult ca 30 cm peab igat pidi juurde arvestama.
Ma ei ole nii kokku liitnud aga kuna soojuspump on täna võimalik ma matkaautosse panna kütteks-jahutuseks lisaks elektriboiler .ja pliit.. Kui 230 autos olemas on siis võiks teise tehnikaga al´a kohvimasin, mikrolaineahi või röster lihtsam olla.
Samas ega ma ei tea ka kui kõvasti häälitsevad need kombiseadmed. Diisli oma kurdeti foorumites et lärmakas võta gaas see vaiksem. Diisli webasto plõksis auto küljes kuuldavalt küll.
Ja see kliimaseade isegi vaikne pole kui kütma peab. Maja seinale käiv oli 21 võ 23 dB see oli kuulda öösel.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Filosofeeriks tehnika kohta. 10.01.2018 08:50 #6

On võimalik küll teha seda energia asja vaikselt.

Metanool generaator, päikese paneelid, inverter ja liitium akud ja täiesti vaikne energiaB) .

Muidugi minus on hind:( .

Kui rohkem küsimusi siis võib helistada 56 911 611

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

MATKASUVILATE KESKUS
Adria, Hobby, Hymer, Carthago, Malibu matkasuvilad
Karavanitarvikud - Reimo, Movera, Frankana, Fiamma, Dometic, Truma, Thetford, Alde jpm
Varuosad enamustele suvilatootja markidele
Paigaldus, remont ja hooldus meie kauplus-teeninduses
www.facebook.com/matkasuvilad.ee/

Filosofeeriks tehnika kohta. 10.01.2018 09:39 #7

Ma seda akkude vajadust ei oska arvutada, vähemalt mitte nii et ma selles 100% kindel saan olla. aga kui nt sellist kogu nädalavahetuse kasutada pluss söögitegemine ja muu elamine mis see akude hulk peaks olema. ja mis sella ära laeb. Auto generaatorist laeks seda mitu tundi? kui katusele päiksepaneelid panna siis laeks ennast nädalaga täis? Kui palju peab siis päiksepaneeli olema?
Kui kellegil on mingit head linki kuidas seda arvutada siis võib jagada sest ega generaator maksab kah suurusjärgus 5K € pluss ruum mille võtab seest ära akud võid tellida "tesla" omad ja ehitada ise põhja alla kasti,tahab siis külmumiskatiset loomulikult sest alla 10 kraadi langeb ka lithiumist rõõmu tundmine korralikult.(omad kogemused)

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas nootsii.

Filosofeeriks tehnika kohta. 10.01.2018 10:57 #8

Olen läbinud mõned koolitused ja see liitiumi asi pole üldse nii hull et peab võtma Tesla omad.

Kuid liitium akusid on väga erinevaid.

Rusika reegel 100Ah AGM, aku inverteriga 2000W saab akust 15-25Ah ja normaal tarbimise juures 50 Ah kätte.

100 Ah liitium akust saab kätte 100 Ah (oleneb kas korralik aku või ....)

Olen katsetanud 100 Ah liitium aku ja 2000 W inverter, järjest tehtud 18 tassi espresso kohvi. Oleks saanud rohkem, kuid polnud rohkem kohvi tahtjaid, kahe päeva pärast veel üle kümne tassi ja sama asi polnud rohkem kohvi tahtjaid.

Auto geneka pealt lisa aku laadimiseks on olemas boostrid.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

MATKASUVILATE KESKUS
Adria, Hobby, Hymer, Carthago, Malibu matkasuvilad
Karavanitarvikud - Reimo, Movera, Frankana, Fiamma, Dometic, Truma, Thetford, Alde jpm
Varuosad enamustele suvilatootja markidele
Paigaldus, remont ja hooldus meie kauplus-teeninduses
www.facebook.com/matkasuvilad.ee/

Filosofeeriks tehnika kohta. 10.01.2018 11:53 #9

Aga kliimaseade vähe teine teine seade kui kohvimasin. see tahab 5A 230V ja kui nüüd seda kogu nädalavahetuse sees hoida? mis see 12V puhul on? 12V puhul tahab sarnane seade 35-40A ehk 100Ah aku on 3h ? umbes siis 1600Ah oleks vaja liitiumi puhul 280kg ? Mis asi selle ära laeb kui mul arvutus õige muidugi on. Sellise suuruse puhul peaks oopis võibolla 230V aku ehitama.

edit: ükskõik kuidas m arvutan kliimaseadet akkude ja päiksepaneeli pealt ei toida ära. Või ma lihtsalt ei oska seda õieti arvutada.
edit2: lakke käivad kliimaseadmed tekkitavd umbes 50-60 dB

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas nootsii.

Filosofeeriks tehnika kohta. 10.01.2018 16:25 #10

Kui konkreetne huvi siis helista 56 911 611.
Kirjateel ei suuda seda asja kõike edasi anda.
P.S. Miks kasutatakse gaasi seadmeid masinates mitte 230V asju on juba pikka ajaline kogemus suvilate ehituses + palavus hakkab pihta isolatsioonist ja ventilatsioonist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

MATKASUVILATE KESKUS
Adria, Hobby, Hymer, Carthago, Malibu matkasuvilad
Karavanitarvikud - Reimo, Movera, Frankana, Fiamma, Dometic, Truma, Thetford, Alde jpm
Varuosad enamustele suvilatootja markidele
Paigaldus, remont ja hooldus meie kauplus-teeninduses
www.facebook.com/matkasuvilad.ee/

Filosofeeriks tehnika kohta. 10.01.2018 16:42 #11

Mina gaasi ise ehitada ei saa. Enamus sakslased ehitavad ise autod 230 peale aga nemad istuvad aastaid ühes kämpingus.
Minu jaoks on kliimaseade vajalik sellest ka teema. Sõidukliima saab suuretõenäosusega ka olema.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Filosofeeriks tehnika kohta. 13.01.2018 16:13 #12

Teema püstitus on pisut ebamäärane.Nädala vahetuse välja sõiduks vajab elamu konditsoneeri.
Nädala vahetuseks jõuab minna Rootsi,Soome ,Venemaale ,Lätti ,Leetu.Kui selles piirkonnas on vaja 24h konti,siis on selle elamuga midagi väga valesti.Kehv isolatsioon ja puudulik ventilatsioon.
Kui probleemiks on lõuna euroopes elamu maha jahutamine ööseks,et magada saaks siis seda saab ka lihtsamalt teha.
Kõigepealt korralik isolatsioon ja akna katted.Kateteks mitte kasutada nn hõbedasi poroloone.Need varjavad päikest kuid soojust mitte.Kui on võimalik siis paigaldada ka väljapoole autot katted.Kindlasti korralik ventilatsioon,õhk peab elamus liikuma Parim variant oleks kui õhk tuleks auto alt,kus on alati jahedam kui katusel.
Leevendust annab ka õige voodipesu.Soojas unusta puuvill.Kasutada tuleb sünteetikat või puhast siidi.
Auto varju panna või ise vari teha.Aitab ka aeg ajalt auto veega kastmine.



Oma autol panin lae vahele x-streem isolaatori ,seitsme kihilised aknakattad,õhku ajab ringi õhupuhastaja,autot pritsin mobiilse survepesuriga.
Tulemus :temperatuur on autos sama mis väljas(tavaliselt päikse käes seistes on autos 15-20kraadi rohkem)
Päikesepaneelist.On 100watiine.Katusele ei tahtnud panna(sisuliselt ka võimatu - auto on liiga ümar) nurk päikse suhtes alti vale.Nüüd saab auto varju panna ja paneeli päikse kätte.Kui panna auto katusel olevate paneelidega päikse kätte "praadima" ja hakata saadud energiaga salongi jahutama ,ei ole vist eriti mõtekas tegevus.
Boilereid on ka12v.
Kindlasti on veel võimalusi sisekliima parandamises Nt topelt katus nagu land rover defendri kõrbe variandil.
Lisatud failid:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas mõmmi.

Filosofeeriks tehnika kohta. 13.01.2018 17:25 #13

Minu jaoks nädalavahetus on pigem Hollandi või belgia rannikuäär või väikelinnad. Ja tihti ka parklad spordihalli kõrval. Ja kui nädal on juba kuumas veedetud siis nädalavahetust enam ei taha.
Küsimus ei ole selles kas on vaja vaid kuidas saab mõistlikumalt.
Isolatsiooni materjalina kasutavad palju tavalist ehituspoe "markofleksi" ja peno Ei tundu mulle õige aga ega ma ei tea kas teeb miskit või on üldse paremat materjali. Kuudid on tehasest tulles täna juba "vahvlid" seal pole ise midagi aga just kaubikud on kahtlased.

Aga filosofeerima peab sest ise pead omama kõigist võimaliustest pilti muidu müüakse seda mis on tootjale/paigaldajale kasumlikum.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Filosofeeriks tehnika kohta. 28.01.2018 11:14 #14

Veel üks huvitav seade väikse elektrivajaduse jaoks. Hinda pole uurinud.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Filosofeeriks tehnika kohta. 28.01.2018 12:08 #15

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Bürstner T620 1992
EKK nr. 800

Filosofeeriks tehnika kohta. 15.03.2018 21:29 #16

Täna siis uute "kaubikute" puhul tavaline, vaadates tutvustusi, et kastusel on diislil kütte ja soe vesi ning pliit on gaasi peal. Ja seda siis ruumi kokkuhoiu pärast. Väidetavalt kestab see 3kg(?) pudel terve hooaja. Natuke ümmargune minu jaoks. Sellise lahenduse, ainult pliit gaasil, omanikud võiks muljetada sellest kestvusest.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

  • Lehekülg:
  • 1
Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.147 sekundit