Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles

TEEMA: Mootori pöörded maantesõidul

Mootori pöörded maantesõidul 22.08.2018 10:41 #1

  • kaminahi
  • kaminahi avatar Teema autor
  • Eemal
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 525
  • Karma: -2
  • Sind on tänatud: 85
Millised siis on üldjuhul põõrded nendel 2,3 liitristel 96 kW ja 6 käiguga autodel? Minul see nõksa vanem 2,8 ja 94kW ja 5 käiku. Põõrded sajaga sõites veits häirivalt kõrged tõesti., 3000 p/min. Tahaks rahulikumat olemist ja sundimatumat vestlust, et ei peaks häält tõstma :) Aga pole häda, saab hakkama. Saksamaal Eutinis vaatasime ka uuemat ja kohe tundus oma auto paljast uuema vaatamisest rohkem mürisevat. Kaks tundi vaatasime, kaks päeva olime valmis ostma. :) Nüüd tõmbas jälle tagasi, ju jääb, sama auto, samad Camper rehvid :P

suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...d9-4758-4202d6390f44
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Ivar Kalev.

Mootori pöörded maantesõidul 22.08.2018 21:40 #2

kaminahi kirjutas: T Minul see nõksa vanem 2,8 ja 94kW ja 5 käiku. Põõrded sajaga sõites veits häirivalt kõrged tõesti., 3000 p/min. Tahaks rahulikumat olemist ja sundimatumat vestlust, et ei peaks häält tõstma :) A


Huvitav... Mul on olnud üks kaubik boxer 2,8 94kw ja praegune suvila on 2,8 90kw. Ülekanded on neil samad, käigukastid samad ja mõlemal oli-on sõites 100-ga moto pöörded kusagil 2000-2500 vahel. Kabiinis rääkides mootorist üle karjuma ei pea. Kuid 100 ja 3000 rpm käiv mootor kõlab nagu neljanda käiguga sõitmine. Mis mõõtu rehvid sul all on?
CNC freesimistööd 3D printimine www.vigurpuit.ee

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas ifffff.

Mootori pöörded maantesõidul 22.08.2018 22:34 #3

  • kaminahi
  • kaminahi avatar Teema autor
  • Eemal
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 525
  • Karma: -2
  • Sind on tänatud: 85

ifffff kirjutas:

kaminahi kirjutas: T Minul see nõksa vanem 2,8 ja 94kW ja 5 käiku. Põõrded sajaga sõites veits häirivalt kõrged tõesti., 3000 p/min. Tahaks rahulikumat olemist ja sundimatumat vestlust, et ei peaks häält tõstma :) A


Huvitav... Mul on olnud üks kaubik boxer 2,8 94kw ja praegune suvila on 2,8 90kw. Ülekanded on neil samad, käigukastid samad ja mõlemal oli-on sõites 100-ga moto pöörded kusagil 2000-2500 vahel. Kabiinis rääkides mootorist üle karjuma ei pea. Kuid 100 ja 3000 rpm käiv mootor kõlab nagu neljanda käiguga sõitmine. Mis mõõtu rehvid sul all on?


Rehvid 215-70 15 tolli, Camper. Karjuma :) ei pea aga jätab paremat soovida küll. Eelmine, 2,5 85 kW oli siiski suurema mootorimüraga, mis tõesti juba segas sulnist suhtlemist. Soovid muidugi kasvavad km-dega koos.
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Mootori pöörded maantesõidul 22.08.2018 23:35 #4

kaminahi kirjutas:

ifffff kirjutas:

kaminahi kirjutas: T Minul see nõksa vanem 2,8 ja 94kW ja 5 käiku. Põõrded sajaga sõites veits häirivalt kõrged tõesti., 3000 p/min. Tahaks rahulikumat olemist ja sundimatumat vestlust, et ei peaks häält tõstma :) A


Huvitav... Mul on olnud üks kaubik boxer 2,8 94kw ja praegune suvila on 2,8 90kw. Ülekanded on neil samad, käigukastid samad ja mõlemal oli-on sõites 100-ga moto pöörded kusagil 2000-2500 vahel. Kabiinis rääkides mootorist üle karjuma ei pea. Kuid 100 ja 3000 rpm käiv mootor kõlab nagu neljanda käiguga sõitmine. Mis mõõtu rehvid sul all on?


Rehvid 215-70 15 tolli, Camper. Karjuma :) ei pea aga jätab paremat soovida küll. Eelmine, 2,5 85 kW oli siiski suurema mootorimüraga, mis tõesti juba segas sulnist suhtlemist. Soovid muidugi kasvavad km-dega koos.

Aga mul oli-on mõlemal 215/75 R16. Ehk siis märgatav suurusevahe.
CNC freesimistööd 3D printimine www.vigurpuit.ee

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Mootori pöörded maantesõidul 23.08.2018 14:21 #5

ifffff kirjutas:

kaminahi kirjutas:

ifffff kirjutas:

kaminahi kirjutas: T Minul see nõksa vanem 2,8 ja 94kW ja 5 käiku. Põõrded sajaga sõites veits häirivalt kõrged tõesti., 3000 p/min. Tahaks rahulikumat olemist ja sundimatumat vestlust, et ei peaks häält tõstma :) A


Huvitav... Mul on olnud üks kaubik boxer 2,8 94kw ja praegune suvila on 2,8 90kw. Ülekanded on neil samad, käigukastid samad ja mõlemal oli-on sõites 100-ga moto pöörded kusagil 2000-2500 vahel. Kabiinis rääkides mootorist üle karjuma ei pea. Kuid 100 ja 3000 rpm käiv mootor kõlab nagu neljanda käiguga sõitmine. Mis mõõtu rehvid sul all on?


Rehvid 215-70 15 tolli, Camper. Karjuma :) ei pea aga jätab paremat soovida küll. Eelmine, 2,5 85 kW oli siiski suurema mootorimüraga, mis tõesti juba segas sulnist suhtlemist. Soovid muidugi kasvavad km-dega koos.

Aga mul oli-on mõlemal 215/75 R16. Ehk siis märgatav suurusevahe.

Käisin ülevaatusel ja tuvastasin mootori pöörete-kiiruse suhteid.
5 käiguga 90kmh - 2000rpm, 100kmh ca 2250rpm
4 käiguga 95kmh - 3000rpm. Tuleb tõdeda, et selliste pööretega sõidul on vaja suhtlemiseks häält tõsta.
On sellised rehvid-veljed tehase poolt ette nähtud? Jube mootori kräunutamine tundub.
CNC freesimistööd 3D printimine www.vigurpuit.ee

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Mootori pöörded maantesõidul 23.08.2018 17:51 #6

  • kaminahi
  • kaminahi avatar Teema autor
  • Eemal
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 525
  • Karma: -2
  • Sind on tänatud: 85
pean testsõidu tegema. Äkki oli 110-ga---, aga 3000 oli :huh:
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Mootori pöörded maantesõidul 23.08.2018 20:29 #7

  • tfr
  • tfr avatar
  • Pole saidil
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Postitusi: 130
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 22

kaminahi kirjutas: Millised siis on üldjuhul põõrded nendel 2,3 liitristel 96 kW ja 6 käiguga autodel?


Minu isendil spido järgi 100-ga sõites kusagil 2200-2300 vahel, GPS järgi 100 puhul grammike alla 2500.
Mootori-kasti poolest täpselt ülalküsitud eksemplar, rehv Michelini 215/70R15CP.
McLouis Menfys Van 3
#949

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas tfr.

Mootori pöörded maantesõidul 23.08.2018 21:51 #8

kaminahi kirjutas:

Rehvid 215-70 15 tolli, Camper. Karjuma :) ei pea aga jätab paremat soovida küll. Eelmine, 2,5 85 kW oli siiski suurema mootorimüraga, mis tõesti juba segas sulnist suhtlemist. Soovid muidugi kasvavad km-dega koos.

Sul on sulni suhtlemiseni jõudmiseks (:laugh:) kaks võimalust: kas paigaldada Sophiale pikemad jalad (16" rattad), aga juhul, kui seda mõõtu tehnilises passis kirjas pole, jääb alati võimalus igaaastasel ülevaatusel nende üle diskuteerida või vahetada peaülekanne kiirema vastu.
Mul on sama, 94kW mootor, 16 tolli rattad, kõige aeglasem ülekanne ja gps-i järgi 90-ga sõites 2000 pööret. Vaikne on küll.
Ära sõida kiiremini, kui su kaitseingel lennata suudab.
Klubi Eesti Karavan liige nr. 700
Illar Algma
EuraMobil 2004
Tel: 5072560
Tallinn, Kristiine.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Illar.

Mootori pöörded maantesõidul 24.08.2018 10:43 #9

Müra sõltub väga oluliselt teekattest, sile asfalt, graniidi/pae lisandiga, või kruus, isegi kohtab mõnes riigis sh.EST ``pesulauda.
Pane rehve, kk, ülekandeid mida tahad, müra ikka vastavalt kattele.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Mootori pöörded maantesõidul 24.08.2018 13:38 #10

Äkki valgustad meid kuidas jutuks olev mootorimüra sõltub teekattest?
CNC freesimistööd 3D printimine www.vigurpuit.ee

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Mootori pöörded maantesõidul 24.08.2018 13:46 #11

  • kaminahi
  • kaminahi avatar Teema autor
  • Eemal
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 525
  • Karma: -2
  • Sind on tänatud: 85
Illar, sinu arvamust ma pidin ootama pikalt. No ma ei tea, nüüd viskasid küll hullu, kust ma need numbrid oma autosse küll saaksin alla laadida :P Igatahes lähen maanteele ja testin oma täpsed algandmed.

Nii, kiirused ja pöörded gps- iga testitud. 90 km/h- ca 2650 p/min, 102 km/h- 3000 p/min. Alustuseks laadiksin esisilla alla16 tollised rattad. Ootan pakkumisi. Samas, kuidas ma saan teada, mida mu auto peaülekanne soovib?
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Mootori pöörded maantesõidul 24.08.2018 14:34 #12

Vot ongi nii, et mootorimüra jääb tahaplaanile, oluline müra tekib läbi veermiku teekattest.
Jah läks mootori pööretest suts kõrvale.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Leol.

Mootori pöörded maantesõidul 24.08.2018 15:02 #13

  • kaminahi
  • kaminahi avatar Teema autor
  • Eemal
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 525
  • Karma: -2
  • Sind on tänatud: 85

Leol kirjutas: Vot ongi nii, et mootorimüra jääb tahaplaanile, oluline müra tekib läbi veermiku teekattest.
Jah läks mootori pööretest suts kõrvale.


Teekate on muutumatu suurus, kõigile võrdne.
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Mootori pöörded maantesõidul 24.08.2018 15:10 #14

kaminahi kirjutas:

Leol kirjutas: Vot ongi nii, et mootorimüra jääb tahaplaanile, oluline müra tekib läbi veermiku teekattest.
Jah läks mootori pööretest suts kõrvale.


Teekate on muutumatu suurus, kõigile võrdne.


Tihti on teedele valikuvõimalusi, A st-B ni sõita

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Mootori pöörded maantesõidul 24.08.2018 15:11 #15

Mis numbrid sul rehvide kohta tehnilises passis kirjas on?
Millised on tehnilises passis teljekoormused? Mu mäletamist mööda andis ducatol olla 3 erinevat teljekoormust - st siis ka 3 erineva ehitusega sillatüüpi. 1000, 1400 ja 1800 kg. Mul on mõlemad need kõige suuremad. Äkki on nii, et väiksema teljekoormusega masinatel on ka väiksemad rehvid-veljed kuna sild on nõrgem?

Leol - ole meheks ja ära trolli jutulõime oma asjassepuutumatu mölaga.
CNC freesimistööd 3D printimine www.vigurpuit.ee
Teistele meeldivaid postitusi:: Leol

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Mootori pöörded maantesõidul 24.08.2018 15:51 #16

  • kaminahi
  • kaminahi avatar Teema autor
  • Eemal
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 525
  • Karma: -2
  • Sind on tänatud: 85
Tehnilises pole mingit numbrit rehvide kohta. Teljekoormus ees 1750, taga 1900. on aga hulk numbreid: tüüp, variant, versioon. ZEHC, MPCC;672QC0
Mootori kohta on keegi trükkinud 2283 töömahu ja win näitab 2800.
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Mootori pöörded maantesõidul 24.08.2018 16:01 #17

Kas maanteeameti lehelt vaatasid ning ka sealt ei tule sõiduki rehvi mõõdud välja?
Klubi Eesti Karavan liige nr 652
Tel. 5011183 - kui vajad abi, helista

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Mootori pöörded maantesõidul 24.08.2018 16:16 #18

M1 kategooria sõidukile ei panda reeglina kummi mõõte passi. Peab vaatama maanteameti lehelt.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Mootori pöörded maantesõidul 24.08.2018 17:30 #19

  • kaminahi
  • kaminahi avatar Teema autor
  • Eemal
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 525
  • Karma: -2
  • Sind on tänatud: 85
Mõni postitus nagu vahepealt ära hingand aga saan arvutuslikult, et 16 tollise ümbermõõt on 107,65 % suurem. Sama suurusjärgi võrra peaksid langema ka mootori pöörded, ehk 2770-ni, mis oleks Illari tulemuseni vaid napilt pool maad.
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Mootori pöörded maantesõidul 24.08.2018 19:55 #20

Ei oskagi muud siis arvata kui ,et su bussil on mingi teistsugune käigukast kui neile tavaliselt pandi.
CNC freesimistööd 3D printimine www.vigurpuit.ee

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas ifffff.
Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.231 sekundit