Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
  • Lehekülg:
  • 1

TEEMA: Diat ducato Õlituli põleb tühikäigul/madalatel pööretel

Diat ducato Õlituli põleb tühikäigul/madalatel pööretel 01.06.2018 20:48 #1

Sain täna napilt enne tööpäeva lõppu lõpuks enda ratastel maja keila pakiautost tagasi. Peale natukest sõitu hakkas tühikäigul õlituli põlema ja hiljem ka madalamatel pööretel sõidu pealt.

Välismaa foorumid vihjavad õlisurve andurile.

Ehk on kellegil kogemusi, kas võib olla asi peale teenindust äkki lihtsalt liiga vedelas õlis või anduriühenduses?

Parimat!
Lisatud failid:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kurihiir.

Diat ducato Õlituli põleb tühikäigul/madalatel pööretel 01.06.2018 21:12 #2

Ilmselt on tegu vedelamas õlis ja palavas ilmas.
Pole ka suuem probleem, kui tühikäigul natuke põleb. Ära siis lase tühikäigul kaua tiksuda.
Põlev õlituli ei näita puuduvat õlirõhku, vaid madalat rõhku. Osad andurid on reguleeritud 0,4 ja osad 0,6 ati peale. Vähemasti vanasti oli nii.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Diat ducato Õlituli põleb tühikäigul/madalatel pööretel 01.06.2018 21:41 #3

Alustada võiks ikka sellest, mida seal pakiautos üldse tehti.
Mina seda ilmaelu nüüd nii lihtsalt ka ei võtaks, et enne oli auto korras ja kui pärast õlituli vilkuma hakkab, siis Viplala tinistas õli vedelamaks ja ilma kuumemaks ning see on lihtsalt nii ja jätkan muretult sõitu. Sõidame siin kohati ka +30 kraadiga ja ei vilgu meil miskit. Õlivarrast vaatasid- õli ikka on sees?
Kui keegi just 0W20 õli sisse ei valanud, tuleb põhjus üles leida. Pole just meeldiv keset reisi avastada, et nüüd põleb tuli juba ka keskmiste pöörete juures.
Ja põlev õlituli näitab seda, et õlirõhk on puudulik mootori normaalseks õlitamiseks ja kui ta on reguleeritud ükskõik siis kas 0,4 või 0,6 peale, siis nii ka on- alla selle on kuri karjas.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aeg lendab, kuid sina oled piloot.
Viimane muutmine: lisas Arvo.A.

Diat ducato Õlituli põleb tühikäigul/madalatel pööretel 01.06.2018 22:04 #4

  • Vamm
  • Vamm avatar
  • Pole saidil
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Rändaja
  • Postitusi: 240
  • Karma: 1
  • Sind on tänatud: 26
Vaheta kõigepealt andur ja anduri peale minev king mis juhtme otsas.Juhtme otsas olev king tikub oksüdeeruma ja siis hakkab jamama.Vähemalt enda autu sain nii korda.Kuigi see siia pealkirja alla ei käi siis soovitan kõigil Fiati baasil liikuritel üle vaadata õlijahuti lõdvikud.Need saavad kuuma ja pragunevad kiiremini,hea et lõdvikuid kaasas oli ja vask toru ka jupik vahele.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

+372 5112298 MB-Challenger 315

Nr 745

Diat ducato Õlituli põleb tühikäigul/madalatel pööretel 01.06.2018 23:09 #5

Tõenäoliselt ongi viga kas anduris või õlirõhus. Iseenesest oleks hea lasta anduri pesast manuaalse mõõdikuga rõhk ära mõõta - saaks adekvaatse pildi olukorrast.
Halb uudis on see, kui andur osutub korras olevaks... :unsure:
Kas eelmine õli oli Sinu vahetatud? Kui ei, siis võib olla olukord, kus madala õlirõhu kompenseerimiseks kasutati paksemat õli kui ette nähtud... See omakorda viitab mootori üldisele kulumisele, vigasele saalele või kulunud õlipumbale(see jällegi viitab esimesele)...
Mine Pakiautosse tagasi, anduri kontroll võtab vaid hetke, see tehakse ootetööna ära.
Teistele meeldivaid postitusi:: Imre

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Ära sõida kiiremini, kui su kaitseingel lennata suudab.
Klubi Eesti Karavan liige nr. 700
Illar Algma
EuraMobil 2004
Tel: 5072560
Tallinn, Kristiine.

Diat ducato Õlituli põleb tühikäigul/madalatel pööretel 01.06.2018 23:17 #6

Osade autode manuaalis oli isegi kirjas, et tühikäigul võib teinekord põleda.
Kui suvalisel ajal vilgub, siis võib juhtme isolatsioon olla rikutud ja juhe käib massi. Katkestuse ja halva ühenduse korral tuli põlema ei hakka. Reeglina antakse tulele mass läbi anduri.
Igal asjal on oma reeglipärasused. Olen erinevatel autodel näinud õlituld vilkumas ja kokku pole neist ükski jooksnud. Ühe mootori küpsetasin kokku, kuna ei osanud mehhaanilise õli manomeetri pealt välja lugeda, et varsti saab õli otsa. Sealt sain oma kogemuse kätte.
Loomulikult võib tule vilkumine olla surma eelne agooni, aga seda polegi siin mõtet lahata. Siis oleks surm juba tulnud, kuna auto on ju koju jõudnud. Usun, et enne foorumis küsimist on lihtsamad asjad üle vaadatud juba. Esimesena kontrollitakse alati õli tasapinda. On olnud juhuseid, kus õlituli näitab puuduvat õlisurvet, aga sõit läheb edasi (tasapind normis ja nukkvõlli peal õli pritsib kenasti).
On ka juhuseid, kus õlisurve ka tegelikult puudub, aga ikka minnakse sõitma ja tullakse ka tagasi. forum.automoto.ee/showthread.php?tid=8679

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Diat ducato Õlituli põleb tühikäigul/madalatel pööretel 02.06.2018 06:50 #7

Mitte ükski andur ei lähe tuksi üleöö, et töökotta sõites oli terve ja sealt väljudes läbi ja õlirõhu tuli ei ole niisama naljapärast sinna armatuuri pandud, et jõulude ja jaanipäeva vahelisel perioodil silmailu oleks ning las vilgub kui tahab.
Ma olen sõitnud kahe autoga, millel õlirõhu probleemid- kunagi olin mossega kuskil pärapõrgus ja tookord polnud meie riigis veel mobiile, seega sõitsin põleva õlitulega mingi inimasustuse suunas nii kaua kui kannatas, st lõpuks tõmbas saale ringi. Lahkamisel selgus, et reduktsiooniklapp oli miskipärast lahti jäänud ja pump pumpas kogu õli lihtsalt karterisse tagasi. Remondikuluks oli vaid ühe saale vahetus, sest isegi vända kael oli tip-top. Teine kord oli kümmekond aastat tagasi, kus õlituli hakkas samuti tühikäigul vilkuma ja et oli vaja tulla Jõhvist koju, siis polnud valikut. Tartus hakkas tuli juba keskmistel pööretel põlema ning foori all seistes hoidsin gaasi peal, et tuli vähegi kustunud oleks. Koju jõudes ta üldiselt juba põles ka suurematel pööretel. Lahkamisel selgus, et miskit oli õlipumbaga, aga täpset diagnoosi enam ei mäleta. Romula pump sisse ja käis jälle.
Viimati oli matkabuss remondis ja muu hulgas vahetati ka karteri tihend. Et aga töömees palju ei mõtle, vaid teeb seda, mida öeldakse, siis lõpuks koju jõudes oli ka tagasild õline. Kogu viga selles, et karteri serva poldikohad, millega ta ploki külge kruvitakse, olid lihtsalt aegade jooksul ja pidevast pingutamisest, et tilkumist vältida, välja veninud, st kogu serv oli laineline ning uus tihend ei hoidnud miskit ja õli tuiskas mõnuga välja. Võtsin karteri maha, pinnisin kogu ääre ühtlaselt siledaks ning uus tihend ja korras ta oligi. Nii palju siis töökodade töökvaliteedist. Poleks mul kommet auto all ringi luusida, oleksingi sellise autoga reisile läinud ning pagan teab kus oleks järsku avastanud, et õli on lahkunud ümbritsevasse keskkonda.
Seega kõigepealt kisu õlivarras välja ja vaata, kas õli ikka on. Ja kui on, siis teine käik on manomeetri ühendamine õlirõhu anduri pessa ning õige rõhu väljalugemine. Siis saab edasi mõelda.
Vahel muidugi võib ka vaadata sinna piirkonda, mis auto ja maapinna vahele jääb.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aeg lendab, kuid sina oled piloot.
Viimane muutmine: lisas Arvo.A.

Diat ducato Õlituli põleb tühikäigul/madalatel pööretel 03.06.2018 09:44 #8

Õitase on isegi hulka üle maksimumi, kipun ka arvama, et see õlituli ikka niisama huupi ei vilgu. Kui enne teenindust toimis kõik kenasti. Esmasp. helistan ja uurin. Ei oska seda andurit ikka ise üles leida :/

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Diat ducato Õlituli põleb tühikäigul/madalatel pööretel 03.06.2018 10:39 #9

Kui keegi just kogemata üle normi sisse ei valanud, on kütus karterisse pääsenud ja loomulikult vedelam kraam lööb surve alla. Üldiselt peaks siis ka kütuse lõhna tunda olema.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aeg lendab, kuid sina oled piloot.

Diat ducato Õlituli põleb tühikäigul/madalatel pööretel 04.06.2018 08:37 #10

See vist ei oleks loogiline, et lihtsalt liiga palju õli on?

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Diat ducato Õlituli põleb tühikäigul/madalatel pööretel 04.06.2018 09:10 #11

Liiga palju õli ei tekita surve langust. Siiani ei tea, mida seal Keilas tehti. Probleemi lahkamiseks oleks taustainfot rohkem vaja.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aeg lendab, kuid sina oled piloot.

Diat ducato Õlituli põleb tühikäigul/madalatel pööretel 04.06.2018 09:20 #12

Kuni teatud piirini liiga palju õli ei tekita survelangust. Kui vända kaelad hakkavad õli sisse peksma, siis lööb õli vahtu, survelangus ja lekked võivad tulla.
Tänapäeva õli hinna juures ei panda vast ikke liiga palju õli. Kui mõni pihusti ei tööta korralikult, siis võivad õlirõngad mittepõlenud kütte alla tõmmata ja tasapinda kergitada. Et karterit täis saada, peab ikke pikema tripi ette võtma. Olenevalt ehitusest võib ka vigane etteandepump kütte karterisse lasta.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Diat ducato Õlituli põleb tühikäigul/madalatel pööretel 04.06.2018 15:01 #13

Oli ikka süüdi oma aja ära elanud õlirõhu andur, lekkis ka teine. Enne kui jõudsin suitsu lõpuni teha, oli kõik juba vahetatud. Nüüd saab vast tõesti lõpuks reisiga alustada.

Tänud Rainile pakiautost!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Diat ducato Õlituli põleb tühikäigul/madalatel pööretel 04.06.2018 22:54 #14

Läksin pikemale reisile ja enne seda vahetasin õli ja filtrid.Välja sõitsin öösel ja Märjamaal lõi õlitule põlema. Kohe mootor seisma ja õlivarras välja. Pimedas tundus, et varras ei näita midagi. Kõmpisin kilomeetri tagasi tollase Statoili juurde. Liitrine pudel pihku ja tagasi. Õlis sisse. Vaatan varrast, ikka ei näita. See ei tundunud enam loogilisena ja korralikumal vaatamisel oli õli olemas. Lihtsalt nii puhas, et ei näinud. Liigutasin siis juhmeid ja punane tuluke kustus. Anduri juhe sai massi ja tekitas paanika. Seekord sai oma 6000 km veel sõidetud.
Kiulise juhtme puhul on võimalus, et üks murdunud kiud.saab maa kätte. Annad gaasi, mootor nihkun ja mass kaob. Lihtsalt üks põhjus kaootiliselt vilkuvale tulele.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Diat ducato Õlituli põleb tühikäigul/madalatel pööretel 11.06.2018 22:22 #15

Kui õlitase kõrge, siis vaata, ega sul kütuse etteandepumpa ole.
Minu oma lekkis karterisse kütust.
Viskasin vahelt välja ja siis hakkas õli tase langema, nagu vanemale autole kohane.
Etteandepumpa pole ka siiani vaja läinud. ;)

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Bürstner T620 1992
EKK nr. 800
  • Lehekülg:
  • 1
Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.055 sekundit