Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
  • Lehekülg:
  • 1
  • 2

TEEMA: Fiat Ducato 2,5 ilma turbota, 90-ndate algusest

Fiat Ducato 2,5 ilma turbota, 90-ndate algusest 07.06.2016 18:39 #21

Paar sekundit starterit nüüd küll genekat kohe ära ei tapa. Starter võib ju 200A need loetud sekundid tarbida, aga see ei kurna akut hoobilt ära- korras aku on paari minuti pärast jälle endises konditsioonis ja genekas saab vabamalt hingata. Külmkapp, tuled- peale käivitamist nende sisselülitumine ei ole samuti geneka surm- eelnevalt peaksid mähised üle saja kraadi soojenema kuni isolatsioonilakk lõpuks kärssama hakkab ning traadilt ära põleb- alles pärast seda tekib keerdudevaheline lühis ning genekas siirdub genekate paradiisi.
Minu autol on standardgenekas peal ja tuled süttivad ise ning külmkapp hakkab tööle ja salongiaku peale kurnavat ööd nõuab samuti oma kui kohe hommikul startida ja päikesepaneel pole veel jõudnud pikalt tööd teha, aga suitsu pole siiani kapoti alt tulnud ja ei tule ilmselt ka paljudel teistel, sest vastasel juhul oleks see foorum mahapõlenud genekatest kuum. Käesolevas teemas on tegu siiski mingi rikkega, mitte lihtsate tarbijate hulga poolt põhjustatud hädaga.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Fiat Ducato 2,5 ilma turbota, 90-ndate algusest 07.06.2016 21:44 #22

Olga pääle. Me räägime teineteisest lahku.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Fiat Ducato 2,5 ilma turbota, 90-ndate algusest 07.06.2016 21:50 #23

Tere!
Olen jälginud teie arutlusi selle generaatori probleemi osas ja kuigi mul matkabusside osas kogemus alles mõned aastad, siis vaatamata sellele võib mõni algul väetina tunduv iva ka ikkagi idanema minna. Mõned ideed:
-Ma ei tea kuidas on vanemad matkaautod üles ehitatud, kuid uuematel peaks olema peal automaatika mis reguleerib akude laadimist järgmiselt: kui matkaauto käivitada, siis alguses lähevad genekale taha kõik auto enda koormused, kaasa arvatud matkaauto aku ja niikaua kui auto enda aku veel normist tühjem, toimub ainult selle aku laadimine. Kui nüüd auto aku saab täis laetud ja osa toodetavast energiast "jääb üle", peaks see elektroonika järgi lülitama elamuosa aku(d) ja muud elamuosa tarbijad. Kui selline elektroonika olemas, siis ei tohiks genekas kuidagi üle koormatud saada... kui just see elektroonikaplokk enam ei tööta korralikult.
-On teoreetiliselt võimalik ka üks teine viga ja nimelt geneka laager. Kui geneka laagril on viga saanud laagri kuulide vahekaugust fikseeriv separaatorrõngas nii, et ainult üks kuul ei püsi enam oma kohal ja läheb teise kõrvale, siis nihkub geneka rootor oma teljelt ära välisele mähiste korpusele väga lähedale. Nüüd on siis tegemist mitme probleemiga kokku, geneka rihmaratas natuke viltu, mitte palju kuid ikkagi, geneka ringiajamiseks vaja rakendada suuremat jõudu mis koormab rohkem rihma ning tekkinud väga väikese õhupilu tõttu rootori ja korpuse vahel ja lisakoormusest laagrile hakkab eralduma täiendavat soojust mis lõpptulemusena jõuab läbi rihmaratta rihmani...
Mahavõetud geneka rootorit käsitsi pöörates seda separaatori probleemi ei tunne, sest laagril pole siis rihmast tingitud survet ja rootor pöörleb vabalt ja ühtlaselt.
Kui kumbki minu uitmõtetest siiski paika ei pea, loodan et viib vähemalt arutelu edasi ja ehk leidub lõpuks probleemile ka lahendus.
Jõudu!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Fiat Ducato 2,5 ilma turbota, 90-ndate algusest 12.07.2016 02:03 #24

Mul oli sama häda, rihmaratas väntvõlli otsas lopendas, polnud täitsa paigas :). Peale mootorivahetust probleen muidugi kadus :P

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Fiat Ducato 2,5 ilma turbota, 90-ndate algusest 16.04.2017 19:21 #25

  • Alex
  • Alex avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Postitusi: 159
  • Karma: 3
  • Sind on tänatud: 9
Ei tea, kas kedagi huvitab, kribaks paar rida taas enne auto kasutusele võttu peale 8 kuulist seismist. Kõigepealt tahaks tänada kõiki kes kaasa mõtlesid ja nõu andsid. Viga ei saanud ju hull olla ning korduvalt ka vihjati sellele. Aga asjast: 5.07 kribasin siia teemasse viimati ja päev või kaks hiljem selgus arvatav põhjus, veepump. Avastasin täiesti juhuslikult, töötavat mootorit vaadates. Kuidas seisval mootoril laserkiirega mõõtes ei avastanud, pole aimugi. Veepump ei lekkinud, küll aga töllerdas nagu tallesaba. See nädal sai ka generaator maha ja kontrolli. Rihmaratas korras, laagrid vahetati igaks juhuks ära, muu korras ja koormusega töötab. Natuke häbi on, et veepump minust kavalam oli, eks tuleb selle teadmisega elada :) Eks peatselt alguse saav kolme nädalane tiir metsades ja kämpinguid vältides näitab, kas lahendus õige ja voolu jagub. Genekas ise 55A, aga päevasõidu ledid leevendavad ja külmikut kasutan kah pigem gaasi pealt, mugavam ja jahedam, eriti väga soojade ilmadega.
Knaus Traveller Fiat Ducato 1990
+3725012367
VW Transporter " Ambulance" 2006

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Fiat Ducato 2,5 ilma turbota, 90-ndate algusest 13.06.2019 19:28 #26

  • Alex
  • Alex avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Postitusi: 159
  • Karma: 3
  • Sind on tänatud: 9
Haaa...see on juba habemega nali, luksuma ajab aga saaga jätkub:) Masin seisis kaks aastat peale Valgevene reisi, nüüd mõtlesin ühe reisi teha. Tiksusin ülevaatusele ja jama algas: kuidagi ei saanud nad vajalikku impulsi käte-laadimist pole. Katsusin rihma järgi ja masendus kuubis- järgi vaid sisemine hammaste osa ja jämedus ca 5mm. Lonkasin koju, vahetasin rihma aga laadimist jätkuvalt netu. See ajas kopsu üle maksa ja kimasin linna uut genet tellima. enamus pakkus taastatud variante alates 130 rahast, tehase tellimusega oleks saanud boshi(1500 raha sic!) lõpuks sain Hella oma.Täna sai see paika-laadimist netu! Asi muutus selgemaks ja hakkasin ergutuse katkestust otsima. Ei koorma lugejaid mida kõike ma lammutasin, aga katkestuseks oli armatuuris olev pirn, mis oli terve, aga ei andnud ühendust. Nüüd laeb...veel. Laual kahe geneka võrdlemine näitas, et uue rihmaratas on 1,3mm väljapool. Eks näis, kas midagi nüüd muutub. Kogu see värk oleks naljakas, kui ei toimuks minuga...


Ahjaa...ehk oskab keegi soovitada, kus kohast mõõtude järgi uut rihmaratast otsida? Paneks selle ka uue ja geneka autosse valmis, kui uus peesse läheb, ma ei tea mis karma see on, aga teisel matkabussil lendas 2017 reisil ka genekas, volkari esiots harutati Slovakkias laiali, vahetati uue vastu ja pandi kokku. Kokku istusime kaks päeva hotellis ja arve töö eest oli 32 euri ...elektriku töö eest. Ei usuks, kui poleks ilma esiotsata bussi näinud. Eestis öeldi tööd 8-ks tunniks olevat...
Knaus Traveller Fiat Ducato 1990
+3725012367
VW Transporter " Ambulance" 2006

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Alex.

Fiat Ducato 2,5 ilma turbota, 90-ndate algusest 15.06.2019 06:57 #27

Tähendab, et lihtsalt vahetasid pirn uue vastu kellaplokkidel, ja siis laadimine toimib? Või kontakt pirnipesas oli kehv?

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Fiat Ducato 2,5 ilma turbota, 90-ndate algusest 16.06.2019 14:59 #28

  • Alex
  • Alex avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Postitusi: 159
  • Karma: 3
  • Sind on tänatud: 9
Vana pirn välja, testriga kontroll ja kokku tagasi ning köik töötas.
Knaus Traveller Fiat Ducato 1990
+3725012367
VW Transporter " Ambulance" 2006

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Fiat Ducato 2,5 ilma turbota, 90-ndate algusest 16.10.2019 17:35 #29

  • Alex
  • Alex avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Postitusi: 159
  • Karma: 3
  • Sind on tänatud: 9
Tundub, et ka see saaga sai lõpu- uus genekas koos rihmarattaga. Ju see 5mm "viltune" remondis vahetatud ratas , mis oli küll uueväärne, põhjustas kogu selle kannatuse. Vähemalt genekaid on nüüd teekonnal mitu, uued vead on märku andnud..."vanake" töllerdab edasi Soomes, kaugemale sõitmiseks peab teine masin alt vedama.
Knaus Traveller Fiat Ducato 1990
+3725012367
VW Transporter " Ambulance" 2006

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

  • Lehekülg:
  • 1
  • 2
Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.060 sekundit