Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
  • Lehekülg:
  • 1

TEEMA: Trumatic 4000

Trumatic 4000 02.07.2018 18:39 #1

Tehke nüüd lollile selgeks kütteseadmete loogika. Remontisin truma gaasiahju patareidega süüteseadme ja sain selle seadme kuidagi tööle, siis hakkasin uurima istmealuse undava ventilaatori olemust ja tuleb vist välja, et "ventilaatori" kastis on veel üks kütteseade? Peal on kirjas Trumatic 4000. Miks on matkaautol 2 ahju ja mismoodi neid kasutama peaks? Mismoodi see trumatic 4000 käivituma ja töötama peaks? Ja mis sellisel masinal vett peaks soojendama, kas selleks on veel eraldi mingi kütteseade?
Auto on 1990 aasta ducato.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Trumatic 4000 02.07.2018 18:58 #2

Üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna.
Ja mis selle remondi tulemusena siis nüüd tööle hakkas ja enne ei töötanud?
Truma 4000 ongi ahi ja selle käivitamiseks on tavaliselt kuskil seina peal väike karbike.
Ja enamus neist alusautodest on Ducatod.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aeg lendab, kuid sina oled piloot.
Viimane muutmine: lisas Arvo.A.

Trumatic 4000 02.07.2018 19:12 #3

Gaasikamina (selline pruuni plekkkattega kärakas) süütemooduli (patareidega karp) juhe oli lüliti juurest lahti tulnud ja selle tagasi ühendades hakkas asi tööle. Ventilatsiooniseadet uurima hakates avastasin istme alt truma 4000 ja ei osanud esimese hooga midagi arvata. Igatahes ei tööta.

Kuidas gaasiseadmed gaasi lõppemisel käituvad, ehk on probleem selles, et gaasi vähe ja surve madal? Kamin töötab ka normaalselt ainult siis kui regulaatorinupp on peaaegu lõpus.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Trumatic 4000 02.07.2018 19:22 #4

Ilmselt teab eelmine omanik paremini, mis seal tehtud on. 4000 on asi, mida saab ka taimeriga programmerida ja töötab siis vastavalt omaniku soovidele, "kamin" on lihtsalt soojahoidja. Kui seina peal või kuskil kastis lülituspaneeli ei ole, siis ilmselt on ta rivist väljas. Gaasiseade sulgeb gaasi lõppedes oma klapi ja leek kustub. Kui sul ainult põhja keerates põleb, siis kas hakkabki gaas lõppema või on põleti sodi täis ja vajalik hulk gaasi ei tule sealt läbi. Gaasiballoonide täituvusastet tuleb endal kontrollida.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aeg lendab, kuid sina oled piloot.

Trumatic 4000 03.07.2018 00:20 #5

Käisin nüüd tanklas ja lasin ballooni täis. Midagi ei muutunud. Truma 4000 tööle ei hakka (ventikas ainult undab ja juhtplokil punane tuli vilgub) ning gaasikamin (mark teadmata) töötab ainult siis kui nupp on põhja keeratud. Kui natuke temperatuuri reguleerimise nuppu tagasi keerata, hakkab kohe süütemoodul plõksima ja tahaks justkui süüdata?
Kuna mul ei ole varasemalt üldse mingit kokkupuudet seda tüüpi seadmetega siis ei oska ma ka mingit seisukohta võtta. Autoga mul iseenesest mingeid tõsisemaid plaane ei ole, mõtlesin suvel mõne tripi teha ja seejärel üldse maha müüa, ses suhtes mulle täiesti piisaks selle kamina tehtavast soojusest, kuid mulle tundub, et see ka ikka õigesti ei tööta.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Trumatic 4000 03.07.2018 02:30 #6

On võimalus, et see düüs või juurdevoll tõsiselt umbes. Mu vanal bussil hakkas kohe plõksima, kui leek kadus. Külmikul paranes põlemise kvaliteet kohe, kui väike puhastus tehtud sai. Seega vaata see põleti üle ja katsu nähtav sodi eemaldada. Või siis aitab paljukiidetud Arpel Külmallika tänavalt.

Põletil on bimetall kontakt, mis jahtudes kohe gaasi pealevoolu suleb. See on elementaarne ohutus.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

  • Lehekülg:
  • 1
Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.041 sekundit