Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
  • Lehekülg:
  • 1
  • 2

TEEMA: Rolleri või muu raskuse kandja.

Rolleri või muu raskuse kandja. 24.01.2018 12:15 #1

Ehk kellelgi samad vajadused ja talvel sama igav kui mul.:)

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 24.01.2018 12:59 #2

Midagi siis ehk abiks!
Lisatud failid:
Teistele meeldivaid postitusi:: Vamm

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 24.01.2018 14:10 #3

Isetehtud, või ostetud?

Ja kui juba raskuse kohta jutt, siis küsiks. Kas oli keegi kunagi kaalutud kuskil europas? Kui auto ületab registri massi, siis saab trahvi?
Oli: Rapido Confort -79.
Nüüd: Iveco Daily Bürstner A580 -93

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 24.01.2018 14:31 #4

Sai ikka ise tehtud,aga kaalu tuli juurde koos konksuga kindlasti ja koos rolluga kaal lubatust üle.Kaalumises endal kogemus puudub,küll aga kuuldavasti kaalutakse ja trahv oli seelord olnud euro kilo eest....:)

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 25.01.2018 15:56 #5

Prantslastel on sellised abinõud populaarsed:
Ära sõida kiiremini, kui su kaitseingel lennata suudab.
Klubi Eesti Karavan liige nr. 700
Illar Algma
EuraMobil 2004
Tel: 5072560
Tallinn, Kristiine.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 25.01.2018 16:03 #6

Igatahes tehtud,kuigi kui nüüd kui kaalumine peaks populaarseks muutuma siis peab rolluga järgi sõitma hakkama...:)

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 26.01.2018 09:56 #7

Kindlasti on see mugavam lahendus kui käru vedada, kuid siin peab jälgima tagarehvide koormusindeksit ja tagaosa teeb pööretel suurema kaare, eks kergita veel esiotsa mis mingilmääral mõjutab juhitavust.
Aga see profidele ei tohiks muret teha.
Retro lada stange:lol:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 26.01.2018 10:12 #8

....ega ta rohkem vast ikka kaalu kui paar parajat Eesti meest 4 õllega,tagaseinast 66 sm väljaulatuv osa ja laiusest autost kitsam.Padjad taga ja rohkem rõhku sisse,saab vast hakkama.Panin ka lisakaamera,mis tagurdamisel aitab.:)

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 26.01.2018 10:47 #9

Eilsele postitusele jäi pilt lisamata:
Prantslased veavad oma motikaid ja võrre selliste atribuutidega. Eks ta ole kindlasti pisut tülikam, kui see päris saba otsa istutatud platvorm, aga selle eest ei pea pabistama, et lisaraskus bussi õblukesele tagaosale haiget teeb.
Mis kaalu puutub, siis selle piiresse on ilmselt ka ilma tsiklit kaasa vedamata keeruline jääda... Minul vähemalt.:unsure:
Ära sõida kiiremini, kui su kaitseingel lennata suudab.
Klubi Eesti Karavan liige nr. 700
Illar Algma
EuraMobil 2004
Tel: 5072560
Tallinn, Kristiine.
Lisatud failid:
Teistele meeldivaid postitusi:: murumees

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 26.01.2018 14:38 #10

Seda kindlasti ja miinuseks näen et lisandub ka kiirtee maks,ilmselt see kirjas kui haagis.Saada siis privasse kuidas pildi üles said...:)

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 26.01.2018 19:26 #11

Ei saanud aru. k2rul on sama numbrim2rk nadu autol... kuigi tal omad rattad, ja l2heb konksule. Imelik...
Oli: Rapido Confort -79.
Nüüd: Iveco Daily Bürstner A580 -93

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 26.01.2018 20:09 #12

See äkki lihtsalt prantsuse eripära. Muidu saksas müüakse seda täiesti tavalise käruna.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 26.01.2018 20:54 #13

murumees kirjutas: Seda kindlasti ja miinuseks näen et lisandub ka kiirtee maks,ilmselt see kirjas kui haagis.Saada siis privasse kuidas pildi üles said...:)


Meie pere pikematel ja kaugematel reisidel oleme teinud kalkulatsioonid ja lisanduvad kiirteemaksud ei ole olnud argumendiks järelhaagisest loobumiseks. Pikemal reisil on haagise kaasavõtmiseks kindlasti argumendiks ka täiendava matkavarustuse kaasavõtmine samas bussile väiksema koormusega. Näiteks küljetelk ja kõik selle juurde kuuluv. Sõltub muidugi reisi eesmärgist. Kui on soov pidevalt ringi liikuda, siis olukord teine aga meie üritame kaugetel reisidel suhteliselt kaua ühe koha peal püsida ja vähem ringi sõita. Eks nende valikute järgi on ka juba võimalik otsuseid teha.

Teine asi, mida eespool postitustes öeldi - vaata oma rehvide, eriti tagarehvide koormusindeksid üle. Seda eriti juhul, kui buss on pigem ülekaalus. Üritame sel teemal teha Klubi järgmisel seminaril vastava infoteema.
Kaalumisega pole meil 10 aasta jooksul kokkupuudet olnud. Ei ole kuulnud, kas Eestist kedagi üldse on kunagi kaalutud (ilmselt on aga see on ikka väga harv juhus siis).
Klubi Eesti Karavan liige nr 652
Tel. 5011183 - kui vajad abi, helista

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 26.01.2018 21:18 #14

Saksa tv näitel nad ikka kaaluvad tipp hooajal. Aga polizei töö stiili näitab lause "Kui veoautojuhil on turvavöö kinnitama näitab see et ta laseb ka muud reeglid üle"

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 26.01.2018 21:46 #15

Nojah, siis on meil vedanud. Me veedame tipphooajal suve Eestis, milleks reisida ainukesel ajal aastast Eestist ära, on võimalus olnud reisida talvel.
Turvavöö mitte kasutajatest ei saa aru.
Klubi Eesti Karavan liige nr 652
Tel. 5011183 - kui vajad abi, helista

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 26.01.2018 22:11 #16

  • Vamm
  • Vamm avatar
  • Pole saidil
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Rändaja
  • Postitusi: 270
  • Karma: 1
  • Sind on tänatud: 33
Mind saksas kaaluti,suunati kiirtee parklasse.Trahvi ei saanud,anti võimalus kaal normi viia.Lasin vee (puhta)maha panin vana teleka prügi kasti ja samasse kasti ka kõik mis kannatas äraviskamist.Tagavara ratta sokutasin eesti rekkale ja saime kaalu.
+372 5112298 MB-Challenger 315

Nr 745

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 26.01.2018 22:17 #17

See siis suvisel reisil?
Klubi Eesti Karavan liige nr 652
Tel. 5011183 - kui vajad abi, helista

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 27.01.2018 11:44 #18

  • Vamm
  • Vamm avatar
  • Pole saidil
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Rändaja
  • Postitusi: 270
  • Karma: 1
  • Sind on tänatud: 33
Augusti lõpp Austriast tulles ,kontrolliti rekkaid ja matkaautusid.Eks ma peale seda olen vaadanud hoolikamalt mida võtta või jätta.
+372 5112298 MB-Challenger 315

Nr 745

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 20.05.2019 00:18 #19

  • Vamm
  • Vamm avatar
  • Pole saidil
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Rändaja
  • Postitusi: 270
  • Karma: 1
  • Sind on tänatud: 33
Murumees palju see aparell seal taga kannatab?Kas 200 kg motika võib peale ajada?Kas sellele peab ka mingi sertifikaadi hankima ?
+372 5112298 MB-Challenger 315

Nr 745

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rolleri või muu raskuse kandja. 20.05.2019 08:10 #20

  • Imre
  • Imre avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 448
  • Karma: 7
  • Sind on tänatud: 119

Vamm kirjutas: Mind saksas kaaluti,suunati kiirtee parklasse.Trahvi ei saanud,anti võimalus kaal normi viia.Lasin vee (puhta)maha panin vana teleka prügi kasti ja samasse kasti ka kõik mis kannatas äraviskamist.Tagavara ratta sokutasin eesti rekkale ja saime kaalu.


Kas jäeti mingi eksimismaa ka kaalu juures või aeti täpset kaalu taga mis täismassina kirjas?
CARTHAGO CHIC E-LINE I 50 YACHTING EDITION
Klubi Eesti Karavan liige nr. 670; 999

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

  • Lehekülg:
  • 1
  • 2
Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.140 sekundit