Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
  • Lehekülg:
  • 1
  • 2
  • 3

TEEMA: Tuled automaatselt sees käivituse ajal

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 26.08.2018 17:13 #1

Hei, tervitusi Rumeeniast!

Tüütan oma iidvana Fiat Ducatoga taas, nimme on tal selline imelik funktsioon, et kohe kui süüte sisse paned lähevad esituled tööle ja kustu alles mootori käivitudes. Siis saab ise taas sisse/välja lülitada. Kas sellest kuidagi lahti ei saaks?

Nimelt eile öisest sõidust jäi kaugtulede lüliti sisse, ja nüüd hommikul tundub, et masin ei jaksanudki käima minna kui tuled kõik taga süüte hetkel. Vedasin aku kuski restorani laadima.

Parimat!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 26.08.2018 17:22 #2

Tundub, et akuost on kohe tulemas. Tulede põletamiseks kuluv vool vs starteri ringivedamiseks vajalik voolutugevus erinevad nii kümmekond korda. Ehk siis põlevad tuled ei tohiks käivitamist takistada.
Teistele meeldivaid postitusi:: kurihiir

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

CNC freesimistööd 3D printimine www.vigurpuit.ee

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 26.08.2018 17:32 #3

ifffff kirjutas: Tundub, et akuost on kohe tulemas. Tulede põletamiseks kuluv vool vs starteri ringivedamiseks vajalik voolutugevus erinevad nii kümmekond korda. Ehk siis põlevad tuled ei tohiks käivitamist takistada.


Hmm, akul on see miski värvi-indikaator ka olemas mis veel ilusti roheline on aga eks vist ka see võib eksida. Poolas lasin veel elektrooniku juures, akut ja laadimist kontrollida, kõik oli kombes. Aga uurin uue aku asja, tänud!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 26.08.2018 17:37 #4

Kuidas sellest funktsioonist vabaneda, ei oska öelda aga akuga kõige lihtsam mine läbi mõnest aku poest nad mõõdavad kohapeal akut maha võtmata (ligipääs vajalik), palju on mahtuvuse jääk. Kord ei läinud käima, siis oli viimane aeg tegutseda ja selguski, et mahtuvust oligi ca 20 %. Nõu kuhu sa sellisega reisid?
Teistele meeldivaid postitusi:: kurihiir

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Klubi Eesti Karavan liige nr 652
Tel. 5011183 - kui vajad abi, helista
Viimane muutmine: lisas Ivar Kalev.

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 26.08.2018 17:58 #5

Ivar Kalev kirjutas: Kuidas sellest funktsioonist vabaneda, ei oska öelda aga akuga kõige lihtsam mine läbi mõnest aku poest nad mõõdavad kohapeal akut maha võtmata (ligipääs vajalik), palju on mahtuvuse jääk. Kord ei läinud käima, siis oli viimane aeg tegutseda ja selguski, et mahtuvust oligi ca 20 %. Nõu kuhu sa sellisega reisid?


See võiks ingl. keeles olla vist "battery capacity"? Kui ma nüüd kuski akupoodi ühist keelt lähen otsima.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 26.08.2018 18:14 #6

Kas said Poolas akut kontrollides aru, mida see pan seal siis kontrollis?

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Klubi Eesti Karavan liige nr 652
Tel. 5011183 - kui vajad abi, helista

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 26.08.2018 18:47 #7

Kontrolli üle ka aku miinusjuhtme kinnitus auto kere-mootori külge. Kui see on oksüdeerunud ja ei anna head kontakti on samasugused sümptomid.

See roheline indikaator näitab akuhappe tihedust, ehk siis laetust aga mitte aku mahutavust.
Teistele meeldivaid postitusi:: Priit Peljo

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

CNC freesimistööd 3D printimine www.vigurpuit.ee
Viimane muutmine: lisas ifffff.

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 26.08.2018 20:06 #8

Minugi matkaka aku indikaator rohelist näitas...
Aga tegelikult väsinud oli.
Lahenduseks oli uue aku ost ;)

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Priit Peljo
+372 5179063
Tallinn, Tondi

Võib-olla olen naiivne, ent arvan, et meie eesti keel ei kao kuskile.

"Meil on ilus emakeel, mida me, kes kui hästi, kasutame kirjutades ja kõneldes. See keel, mida mõnef arvutis kasutavad, olgu pealegi natuke teistmoodi."
Viimane muutmine: lisas Priit Peljo.

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 26.08.2018 20:18 #9

Indikaator ühes "purgis" mitte kõigis.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 26.08.2018 22:38 #10

  • Korvimees
  • Korvimees avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Hanomag-Henschel F46KA
  • Postitusi: 431
  • Karma: 11
  • Sind on tänatud: 20

kurihiir kirjutas: Hei, tervitusi Rumeeniast!

Tüütan oma iidvana Fiat Ducatoga taas, nimme on tal selline imelik funktsioon, et kohe kui süüte sisse paned lähevad esituled tööle ja kustu alles mootori käivitudes. Siis saab ise taas sisse/välja lülitada. Kas sellest kuidagi lahti ei saaks?


Kas niimoodi on kogu aeg olnud või peale seda, kui pan seal "miskit tuunis" ? Kas mootori käivitudes kustuvad tuled koos laadimistulega? Tundub, et midagi on seal tagurpidi ühendatud. Tavaliselt peavad nn päevatuled süttima siis, kui genekas hakkab akut laadima ja laadimistuli kustub. Sul tundub olema täpselt vastupidi.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 26.08.2018 23:44 #11

Hetkel asi tundub hoopis hullem. Igastahes laadisin aku täis, panin tagasi peale ja käitasin seal õnnetult paarkümmend minutit, kasu ei midagi - isegi ei lubanud üldse.

Õnneks Rumeenlased sõbralik rahvas, kuskilt puu tagant hüppasid paar õlinäppu välja. Leidsid kohe mootori juurest miski käsipumba? mida nad siis pumpasid, kas tegu on siis mingi kütuse käsipumbaga äkki. Kiskusid õhu sissevõtu lahti ja tegid vana head deodoranditrikki. Läks käima küll.

Keelebarjäär oli nii suur, et kahjuks midagi ma aru ei saanud, näidati mootori esiküljel asuva kopsiku pihta ja ainus sõna millest ma aru sain enam-vähem oli kompressioon/kompressor vmi midagi taolist. Hommikul saan pildid panna. Suure hirmuga autot enam seisma ei julgenud jätta ja uhasime Bulgaariasse mere äärde linna välja.

Mingisugust aku/patarei juttu ei tahtnud need mehed igastahes kuulda, näidati selle kopsiku peale koguaeg.

Vabandan oma võhiklikkust, eks tõenäoliselt tuleb siis kuski töökotta veereda. Hommikul vaatan ka kas läheb käima või mitte ja aku lähen lasen ka kontrollida.

@Korvimees
Kas niimoodi on kogu aeg olnud või peale seda, kui pan seal "miskit tuunis" ?
Nii on ta algusest peale olnud, ja algusest peale olen tegelikult mõelnud et jube imelik.
Kas mootori käivitudes kustuvad tuled koos laadimistulega
Kui mõtled armatuuril mingit indikaatorit siis seda pole ma kordagi näinud.
Aitäh teile!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kurihiir.

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 28.08.2018 06:51 #12

kurihiir kirjutas: Õnneks Rumeenlased sõbralik rahvas, kuskilt puu tagant hüppasid paar õlinäppu välja. Leidsid kohe mootori juurest miski käsipumba? mida nad siis pumpasid, kas tegu on siis mingi kütuse käsipumbaga äkki. Kiskusid õhu sissevõtu lahti ja tegid vana head deodoranditrikki. Läks käima küll.

Keelebarjäär oli nii suur, et kahjuks midagi ma aru ei saanud, näidati mootori esiküljel asuva kopsiku pihta ja ainus sõna millest ma aru sain enam-vähem oli kompressioon/kompressor vmi midagi taolist. Hommikul saan pildid panna. Suure hirmuga autot enam seisma ei julgenud jätta ja uhasime Bulgaariasse mere äärde linna välja.

Mingisugust aku/patarei juttu ei tahtnud need mehed igastahes kuulda, näidati selle kopsiku peale koguaeg.

tundub nagu oleks see kopsik kütusefilter.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 28.08.2018 09:37 #13

Mnjah, aga umbes kütusefiltriga algavad sümptomid sellega, et mootoril hakkab vaikselt jõud ära kaduma. Aga kui käsipumbaga kütet üles löödi kõlab see nagu lekke küttetrassis. Teemaalgataja võiks paar pilti panna, mis me siin ikka oletame.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

CNC freesimistööd 3D printimine www.vigurpuit.ee

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 28.08.2018 12:41 #14

Niih, paari tunni pärast saab töökotta. Siinne majutuspakkuja on suur diiselmootorite fänn, tegi ka mõned testid ja arvab et heating plugs ehk eelsüüteküünlad läbi läinud või siis stop valve (stoppklapp?).

Lisan paar pilti, kopsik mille pihta Rumeenlased näitasid ja näppisid muidu.

Varsti saab selgust :)
Lisatud failid:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 28.08.2018 15:47 #15

  • tfr
  • tfr avatar
  • Pole saidil
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Postitusi: 130
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 22
Normaalse kompressiooniga mootor peaks pealt +10 kraadi välistemperaaturi vabalt ka ilma eelsüüteküünaldeta käima minema.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

McLouis Menfys Van 3
#949

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 28.08.2018 15:52 #16

tfr kirjutas: Normaalse kompressiooniga mootor peaks pealt +10 kraadi välistemperaaturi vabalt ka ilma eelsüüteküünaldeta käima minema.


See tundub küll kaunis uskumatu.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 28.08.2018 16:54 #17

tfr ajab jah hullu juttu.

Masin valmis ja käivitub nagu uus, vahetati eelsüüteküünlad (heating plugs). Öeldi, et kompressioon mootoril nagu uus, kõik väha heas korras, pidi saama sõita veel pikalt pikalt. Ühtlasi lasin vahetada siis ka kütusefiltri ja süüteküünlad jms.

Keegi foorumlastest vist Bulgaaria/Kreeka kandis ei toimeta järgeneva kuu jooksul?

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 28.08.2018 17:33 #18

  • tfr
  • tfr avatar
  • Pole saidil
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Postitusi: 130
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 22

kurihiir kirjutas: See tundub küll kaunis uskumatu.


Kunagi nooruspõlves ostsin omale kevadel diisel-Golfi, terve kevade-suve-sügise sõitsin, alles talve saabudes, kui enam hästi käima minna ei tahtnud, selgus, et eelsüüteküünalde kaitse oli lihtsalt puudu.

Praeguse bussiga on ka nii, et kuna mu igapäevaautod on viimased 10a olnud keylessiga Renault-d, kus lihtsalt istud sisse, vajutad start-nuppu ja auto ise teeb selle eelsüüteküünalde delay, siis bussiga ununeb see koguaeg ära ära ja kahel korral kolmest keeran otse ilma eelsüüteküünaldeta käima.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

McLouis Menfys Van 3
#949
Viimane muutmine: lisas tfr.

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 28.08.2018 17:35 #19

tfr kirjutas:

kurihiir kirjutas: See tundub küll kaunis uskumatu.


Kunagi nooruspõlves ostsin omale kevadel diisel-Golfi, terve kevade-suve-sügise sõitsin, alles talve saabudes, kui enam hästi käima minna ei tahtnud, selgus, et eelsüüteküünalde kaitse oli lihtsalt puudu.

Praeguse bussiga on ka nii, et kuna mu igapäevaautod on viimased 10a olnud keylessiga Renault-d, kus lihtsalt istud sisse, vajutad start-nuppu ja auto ise teeb selle eelsüüteküünalde delay, siis bussiga ununeb see koguaeg ära ära ja kahel korral kolmest keeran otse ilma eelsüüteküünaldeta käima.


Hmm, aga miks siis minu oma vanade küünaldega teist nägugi ei tee :/

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Tuled automaatselt sees käivituse ajal 28.08.2018 17:40 #20

Minuoma läheb veel -20nega käima ilma millegita. Tal tehtud mingi põletiga eesoojendus, pole kindel kas see ültse töötab.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

  • Lehekülg:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.077 sekundit