Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
  • Lehekülg:
  • 1
  • 2

TEEMA: Inverter

Inverter 31.01.2017 19:24 #1

Tere! Kas keegi oskab mingit head lahendust invertri ühendamiseks välja pakkuda? Mure selles, et olen vahest lihtsalt hajameelne. Kuna eelmine inverter oli mul sisselülitatult auto vooluvõrgus, aga panin hiljem pahaaimamatult 220v saba järgi autole ja nii see inverter otsa sai. On kellelgi mingi kaval skeem, et sellist asja enam ei juhtuks? :unsure:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Inverter 31.01.2017 21:29 #2

Pane üks kleepekas kirjaga "Inverter!!!" sinna, kuhu 230 välisvõrgu pistiku pistad või pane pikendusjuhtme külge samasugune lipik. Kõige odavam ja töökindlam vahend.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aeg lendab, kuid sina oled piloot.

Inverter 31.01.2017 21:48 #3

  • muhkam
  • muhkam avatar
  • Eemal
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 358
  • Karma: 10
  • Sind on tänatud: 12

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Inverter 31.01.2017 22:03 #4

Midagi umbes sarnast on hrtkel käigus jah :cheer:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Inverter 31.01.2017 22:04 #5

Sama, aga veits lahjem on hetkel kasutuses, aga paigalduslahendust sealt välja otsida ei oska.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Inverter 31.01.2017 22:35 #6

Arpelis lasin mina haagise elektritööd teha. Läks ca 100€.
Ma elektritöödes kõige nutikam ei ole:)
Algselt oli ainult 220V.
Nüüd ka 12V 220V-ks tehakse.
Ise ostsin aku, akulaadija ja muunduri.
Arpelis paigaldati asjad nii koos miskite lisadetailidega, et 220V võib koos muunduriga ühendatud olla ja auto laeb ka akut kui ühendatud.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Priit Peljo
+372 5179063
Tallinn, Tondi

Võib-olla olen naiivne, ent arvan, et meie eesti keel ei kao kuskile.

"Meil on ilus emakeel, mida me, kes kui hästi, kasutame kirjutades ja kõneldes. See keel, mida mõnef arvutis kasutavad, olgu pealegi natuke teistmoodi."
Viimane muutmine: lisas Priit Peljo.

Inverter 31.01.2017 22:39 #7

Mul on tehtud nii ,et sisemine 230v vooluvõrk kaib tavalise pistikuga kas inverteri küljes või välise juhtme küljes.Lihtsalt käsitsi tõstan ümber.Kindel värk .

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Inverter 31.01.2017 23:01 #8

  • muhkam
  • muhkam avatar
  • Eemal
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 358
  • Karma: 10
  • Sind on tänatud: 12

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Inverter 01.02.2017 15:35 #9

  • Imre
  • Imre avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 437
  • Karma: 7
  • Sind on tänatud: 116

muhkam kirjutas: Manuaal
cdn-reichelt.de/documents/datenblatt/D400/PP1002_PP2004_BDA.pdf


Tegemist siis inverteriga mis ise saab aru kui välisvool taha pannakse ja teeb vajalikud lülitused, katkestused automaatselt.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

CARTHAGO CHIC E-LINE I 50 YACHTING EDITION
Klubi Eesti Karavan liige nr. 670; 999

Inverter 01.02.2017 19:25 #10

Mul siis nüüd see mudel
www.reichelt.de/?ARTICLE=122398&PROVID=2...et&utm_campaign=crit
Kas see ka ennast ise välja lülitab, kui saba järgi panna?

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Inverter 01.02.2017 21:01 #11

Ma ei pruugi antud hetkel probleemi olemust läbi hammustada, aga nii minu praegusel, kui ka vanal bussil on/oli inverteri teema väga lihtsalt lahendatud: osad pistikupesad on voolu all siis, kui väline toide küljes ja teised siis, kui seinal olevast nupust inverter sisse lülitada - vahet pole, kas siis koos välise toitega või ilma... Kui muidu meeles ei püsi, millisest pistikust millal voolu saab, võib ju neile märgid peale teha... Ja inverterit ära küpsetada pole kuidagi võimalik...

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Ära sõida kiiremini, kui su kaitseingel lennata suudab.
Klubi Eesti Karavan liige nr. 700
Illar Algma
EuraMobil 2004
Tel: 5072560
Tallinn, Kristiine.
Viimane muutmine: lisas Illar.

Inverter 01.02.2017 21:40 #12

  • Imre
  • Imre avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 437
  • Karma: 7
  • Sind on tänatud: 116

fasams kirjutas: Mul siis nüüd see mudel
www.reichelt.de/?ARTICLE=122398&PROVID=2...et&utm_campaign=crit
Kas see ka ennast ise välja lülitab, kui saba järgi panna?


cdn-reichelt.de/documents/datenblatt/D400/PP152_PP604_BDA.pdf

Siin juhend päris mitmes keeles, kiirelt pilku üle lastes küll ei näinud, et ei tohi kokku ühendada.
Kindluse mõttes võiks korralikult süveneda ;)

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

CARTHAGO CHIC E-LINE I 50 YACHTING EDITION
Klubi Eesti Karavan liige nr. 670; 999

Inverter 01.02.2017 21:46 #13

  • Imre
  • Imre avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 437
  • Karma: 7
  • Sind on tänatud: 116

Illar kirjutas: Ma ei pruugi antud hetkel probleemi olemust läbi hammustada, aga nii minu praegusel, kui ka vanal bussil on/oli inverteri probleem väga lihtsalt lahendatud: osad pistikupesad on voolu all siis, kui väline toide küljes ja teised siis, kui seinal olevast nupust inverter sisse lülitada - vahet pole, kas siis koos välise toitega või ilma... Kui muidu meeles ei püsi, millisest pistikust millal voolu saab, võib ju neile märgid peale teha... Ja inverterit ära küpsetada pole kuidagi võimalik...


Minu autol on kõikides pistikutes vool koguaeg (inverterit saan ka välja lülitada), sõltumata siis kas välisvool taga või ei.
Vahele on tehtud väike el karbike (mille sisu ma ei oska kommenteerida), mis hoiab inverteri ja välisvoolu automaatselt lahus. St. kui ühendan välisvoolu taha, siis inverter küll töötab, aga voolud omavahel kokku ei puutu.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

CARTHAGO CHIC E-LINE I 50 YACHTING EDITION
Klubi Eesti Karavan liige nr. 670; 999

Inverter 01.02.2017 21:48 #14

Seal karbikeses on relee.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Priit Peljo
+372 5179063
Tallinn, Tondi

Võib-olla olen naiivne, ent arvan, et meie eesti keel ei kao kuskile.

"Meil on ilus emakeel, mida me, kes kui hästi, kasutame kirjutades ja kõneldes. See keel, mida mõnef arvutis kasutavad, olgu pealegi natuke teistmoodi."

Inverter 01.02.2017 21:57 #15

  • Imre
  • Imre avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 437
  • Karma: 7
  • Sind on tänatud: 116

Priit Peljo kirjutas: Seal karbikeses on relee.


Seda tean ise ka, aga midagi on veel :side:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

CARTHAGO CHIC E-LINE I 50 YACHTING EDITION
Klubi Eesti Karavan liige nr. 670; 999

Inverter 01.02.2017 22:11 #16

Imre kirjutas:

Minu autol on kõikides pistikutes vool koguaeg (inverterit saan ka välja lülitada), sõltumata siis kas välisvool taga või ei.
Vahele on tehtud väike el karbike (mille sisu ma ei oska kommenteerida), mis hoiab inverteri ja välisvoolu automaatselt lahus. St. kui ühendan välisvoolu taha, siis inverter küll töötab, aga voolud omavahel kokku ei puutu.


Uue aja asjad! :woohoo:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Ära sõida kiiremini, kui su kaitseingel lennata suudab.
Klubi Eesti Karavan liige nr. 700
Illar Algma
EuraMobil 2004
Tel: 5072560
Tallinn, Kristiine.

Inverter 24.01.2018 11:08 #17

Hetkel minul ka see teema,arvan,et kui invertist tulev 220v pista auto 220v sisendisse siis peaks ju loogiliselt saama kogu süsteemi .Sõites ju akut laetakse ja kui tavavool saadaval siis üks ots välja ja teine sisse...või on veel mingi probleem selles,tänan!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Inverter 24.01.2018 11:13 #18

murumees kirjutas: Hetkel minul ka see teema,arvan,et kui invertist tulev 220v pista auto 220v sisendisse siis peaks ju loogiliselt saama kogu süsteemi .Sõites ju akut laetakse ja kui tavavool saadaval siis üks ots välja ja teine sisse...või on veel mingi probleem selles,tänan!


Ei tohiks probleemi olla.

Mul on haagissuvilas inverter 220V süsteemiga ühendatud. Relee on vahel, et kui välise 220V ühendan, siis miskit läbi ei põleks :)

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Priit Peljo
+372 5179063
Tallinn, Tondi

Võib-olla olen naiivne, ent arvan, et meie eesti keel ei kao kuskile.

"Meil on ilus emakeel, mida me, kes kui hästi, kasutame kirjutades ja kõneldes. See keel, mida mõnef arvutis kasutavad, olgu pealegi natuke teistmoodi."
Viimane muutmine: lisas Priit Peljo.

Inverter 24.01.2018 11:27 #19

See oleks muidugi tore aga see karbiteema vajaks juba spetsjalisti...pistikuid suudaks ise ka vahetada.Inverter suht võimas vast,põhiliselt kasutaks kohvimasinal ja eks hiljem näe veel. ru.aliexpress.com/item/Car-inverter-2600...s.9042311.0.0.VjLWTm

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Inverter 24.01.2018 11:57 #20

Peaks olema küll probleem,(see tähendab siis kui seda lahutuskarpi vahel pole) sest kui 220 taha pistad siis see hakkab omakorda ka akut laadima.
Nii peaks siis ju igiliikuri saama või mis? :)
Teistele meeldivaid postitusi:: murumees

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Klubi Eesti Karavan liige nr. 774
Viimane muutmine: lisas toto.
  • Lehekülg:
  • 1
  • 2
Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.075 sekundit