Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles

TEEMA: Campervan ja nende L-kujulised istmed

Campervan ja nende L-kujulised istmed 05.01.2020 15:36 #81

kaminahi kirjutas: suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...d0-0a2d-58c48d153bd5


see ju "veoauto" aga kui load olemas ja suurus sobib siis saab täna neid hea hinnaga kuna aastas 1999 lubade tegijad ei oma enam tänast C1.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas nootsii.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 05.01.2020 16:02 #82

Ma viitasin eelkõige ikka eelmises postitatud seletuses läbisõidu kohta.
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 05.01.2020 16:54 #83

Mida see läbisõit automajal siis tähendab? Kumb on parem, suur või väike? Kes seda läbisõitu ostab ? Mul on täna hoovil 30a vana masin, tegeliku läbisõiduga enne viimast reisi 121 000. Minu käes olnud 13 a, algselt oli 84 000. Kuidas ma saan läbisõitu müüa, kui vanus selline? Aga , et teemasse pihta saada, L kujulised istmed on isendis mugavad, tegelikult ka...lösutades. Vaikselt olen mõelnud ka uuema peale, aga nõded pole sobivat ette toonud seni, peab olema kahele inimesele mõeldud olema, agadeta. Seniks rändan pigem oma kiirabiga, millel sertidega L- kujuline klappiste :) Nõudmised, võimalused ja kompromiss võiks olla tasakaalus.
Knaus Traveller Fiat Ducato 1990
+3725012367
VW Transporter " Ambulance" 2006

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 05.01.2020 17:09 #84

Kui viidata eelpoolkinnitatud teadmisi läbisõidu kerimisest, siis palju sina, Alex, oled maha kerinud :P
Kõik võrdlemised on piisavalt segi kommitud. ...küllap siis kõigil oma tõdegi leitud.
Kui inimene soovib reisida lastega, siis on raske talle pakkuda autot, mis "meeldib" vaid kahele ja jne.
Kui meeldib näiteks 60000-ne, aga raha on 20000-le, siis on rahateema, mitte L-teema või läbisõidu teema.

PS
Lastega perele
. Paraku seegi üle 20000 euro. suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...f5-20f1-7ddcb7b9b3bd
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 05.01.2020 19:07 #85

  • eavp
  • eavp avatar
  • Eemal
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 545
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 22
Tegelikult ei ole see mitte niivõrd raha , kui valikute teema. Praeguses turusituatsioonis on paljud asjad ülehinnatud. Kindlasti on ka teised tähele pannud, et mõnede asjade hind jääb samaks. Sama aastaarvuga korralikult hoitud paarikümne tuhandesed paadid on eelmise aastaga võrreldes hinale tuhat otsa saanud. Nii mõnigi on kallim, kui omaaegne ostuhind. Seda nii tootjate hinnatõusudest , kui turu nõudlusest tingitud põhjustel. Olen kindel, et sama on ka suvilaautode turul. Aga se on ainult EU fenomen. Lihtsalt euro maksab vähem ja sellest ka hindade tõus. Imestan endiselt, kuidas sama euroliidu inglismaal sellist tõusu ei ole. Kõik spetsiaalsed kohapeal valmistatud suvilakaubad on neil märksa odavamad. Siit järeldus, õige hinna jaoks on vaja stabiilset raha ja suletud turgu, Valel poolasuvroolpeaksseda turgupiisavalt piirama.
DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 05.01.2020 19:27 #86

Osta ja arutleda saab selle üle, mis müügil. Valel poolel rooliga autot ei saa aga ka siis osta, soovitada, kui selles head istme oleksid. Õiget hinda oodates kasvavad lapsed suureks, vanainimesed aga üldse kaovad enne :)
Pole kahtlust, et elada saab ka ilma matkakata, aga mis elu see on!
Me kõik oleme alustanud nullist.
Teistele meeldivaid postitusi:: Priit Peljo

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 06.01.2020 13:14 #87

PriitK automüük sai nagu sellegi teema lukustuseks ;)
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 06.01.2020 13:50 #88

Eneselegi üllatusena läks aega kuulutusest tehinguni 22h :)

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 06.01.2020 14:14 #89

Ei saa öelda, et üllatus oleks olnud, aga eks oli ka õige pakkumine. Kaua ise sellega matkasite ja kui mitmekesi? Uuest tahaks ka kuulata ;)
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 06.01.2020 14:35 #90

Minu käes oli masin 3 aastat. Selle aja jooksul sai väga palju asju välja vahetatud. Tegin seda endale kuna ei paistnud võimalust soetada uuem ja suurem. Nii, et kokku ei hoidnud :) Käisime 4 liikmelise perega Slovakias, Horvaatias ja Itaalias. Lisaks nipet- näpet lähiriikides ja Eestis. Olin masinaga väga rahul, puudus vaid konditsioneer, normaalne kaheinimese voodi, garaaž oli väike ja ma pole suurem asi alkooveni fänn :) Uus on Carado T447 2019a.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 06.01.2020 15:12 #91

Hea on sellise eelmisega alustada ja küll aeg annab arutuse. See, et täna juba konditsioneeri tahta on täiesti loomulik tahtmine.


www.matkaauto.ee/carado-447-matkaauto/
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 06.01.2020 20:58 #92

Lisan siiagi kolme aastaga saadud äratundmise, et:

PriitK kirjutas: Olin masinaga väga rahul, puudus vaid konditsioneer, normaalne kaheinimese voodi, garaaž oli väike ja ma pole suurem asi alkooveni fänn :).


Täiesti loogiline siis, miks mina selle arusaamiseni sama ajaga jõudsin.
Noh, uueni ei jaksanud...veel :P Küll lugesin palveid, sõrmitsesin palvehelmeid, ...aga ei võetud kuulata. :(
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 06.01.2020 22:42 #93

22 tundi on muljetavaldav kiirus.
Müüsin eelmise bussi kahe päevaga ja siis tundus küll, et kiiremini enam vist ei saa.
Aga mina jäin küll alkoveni juurde.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 06.01.2020 22:46 #94

  • tfr
  • tfr avatar
  • Pole saidil
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Postitusi: 151
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 25

PriitK kirjutas: Eneselegi üllatusena läks aega kuulutusest tehinguni 22h :)


Müü minu oma ka maha, kui Sul nii hästi välja tuleb :D

Võtaks 2020 automaadiga eksemplari asemele.
McLouis Menfys Van 3
#949

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 13.01.2020 21:19 #95

www.practicalmotorhome.com/reviews/motor...come-711-travel-line Teemaalgatajale sobilik buss kus on mugavad ja reguleeritavad teise rea istmed kuhu saab ka turvatoolid kinnitada , jääb ruumi ka jalgadele
Teistele meeldivaid postitusi:: Priit Peljo

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 13.01.2020 21:49 #96

  • eavp
  • eavp avatar
  • Eemal
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 545
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 22
Lõpuks ometi üks maja, kus normaalsed istmed. Igasuguguse loogika järgi saaks neid lasta ametlikult kinnitada või juurde lisada ka eestis, aga ei.

Vestlusest Avestark tegelastega selgus eelmisel suvel, et nemad paigaldavad normaalseid üksikistmeid matkaautodele lisaks
ainult siis, kui on võimalik kinnitada originaal põranda külge.
Ka siis on parim variant metallpõrand ja kiirkinnitusega istmed siinide külge.

Kahjuks on enamusel aga topeltpõrand ja puidu külge nemad siine ei liimi, sest ARK ei anna selleks nõusolekut.


Saksamaal igatahes nii hull lugu ei ole. Siinid peavad olema ühe istme kohta pikkusega vähemalt 1 meeter ja saab kinnitada ka topeltpõrandale.


Iglismaal sobib ka alla meetri (vist oli 82 või 84cm) ja siin peab olema kinnitatud ka poltidega .

Siit järeldus. Tahad häid istmeid võta arvele mõnes muus riigis ja lase ametlikult ümber teha.
Tuleb ikkagi odavam, kui osta kohe korralike istmetega isend.
DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 13.01.2020 21:59 #97

Kui uuena osta maksid 1500.- kaubikusse siis. Aga mitte eraldi aga koos nagu kaubikutel ikka. Enamustel tootjatel kes neid istmed teevad on spetsiaalse vahetükid millega need "läbi" topelpõranda raamile kinnituvad.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 14.01.2020 12:08 #98

Tere!

Vastus UrmasV poolt väljapakutud autoelamule www.practicalmotorhome.com/reviews/motor...come-711-travel-line .

Ärge võtke allpoolkirjutatut laimukampaaniana mingi autoelamu mudeli vastu, kuid arvan, et enamus teist ei ole seda autoelamut oma silmaga elusast peast näinud. Mina olen, ja ka seestpoolt kõik selle autoelamu nurgad ja nurgatagused läbi käinud. Esmapilgul kui neid teise istmerea reguleeritavaid istmeid nägin, oli tõesti WOW!! Sisenemine autoelamusse oli muidugi lihtne, ruumi tundus palju olevat, kuid edasi reaalne olukord nii lõbus enam ei olnudki. Teise rea istmed olid suhteliselt kõrgel, nii et lühemal inimesel ei tahtnud jalad hästi maha ulatuda ja pikalt istuda jalad rippuvas asendis ei ole just kõige mõnusam. Välja vaadata sai ainult küljepeal olevast väikesest suhteliselt piiratud vaateväljaga aknast, küljeuste aknad jäid kaugele ette ja seetõttu ka sealt eriti midagi välja ei näinud... tekkis natuke selline kokkusurutud tunne, välja hästi ei näe, nagu lennukis.

Kui nüüd asendiplaani vaadata, siis esimese ja teise istmerea 4 istet kokku võtavad ära 2/5 autoelamu pinnast. Ja selle alal ei ole ühtegi kappi/panipaika kuhu käepäraselt asju saaks panna, sest lae all on allalastav voodi ja mõlemas küljes kõrge uks. Ja kui nüüd üldse panipaikadest rääkida, siis neid on sellel mudelil äärmiselt vähe, kaks ülemist kappi, alumine kapp ja sahtel köögiosas, kaks meetrist püstist kappi ja kaks ülemist kappi autoelamu tagaosas ning mõni väike panipaik tagumise istmegrupi all. Et tagaosa kappidest asju kätte saada, tuleb ronida iga kord üle tagumise istmegrupi. Suure osa võimalikust kapiruumist võtab ära tagumine "panoraamaken" ja selle väga lai aknalaud (mille "plussiks" on, et saad maitsetaimed pottidega päikese kätte kasvama panna).

Eraldi teema on magamine. Tagumisest istmegrupist magamiskohti teha ei saa fikseeritud jalaga ümmarguse laua tõttu. Taga magamiseks tuleb iga kord voodi lae alt alla lasta. Samas tuleb laud iga kord tühjaks teha, sest voodi tuleb lasta lauani välja, muidu ei tule tagumiste nurgakappide uksed lahti.
Selleks, et teise istmerea kohal olevat voodit alla lasta, tuleb iga kord teise istmerea istmete seljatoed ettepoole kaldu panna. Jas siis...autoelamust välja saamiseks tuleb põhimõtteliselt kogu voodi laiuse osas voodi alt kummargil või neljakäpukil läbi ronida ja uskuge, kummargil või käpuli 45 cm laiusest uksest välja saamine, kui veel istme seljatugi poolviltu ees on, ei ole just kõige lihtsam tegevus.
Minu isiklik kokkuvõte- kui tahad naiselt kiiret lahutust, osta see matkakas :)

Selle teema algatajale meeldis kompaktne kuni 6 m pikk VAN tüüpi matkaauto, see konkreetne mudel küll seda ei ole, pikkus 7,46 m ja kõrgus 2,92m.

Ilusat päeva kõigile!

Autocamper OÜ
Urmas Eljas
5100717
Teistele meeldivaid postitusi:: Alex, Ivar Kalev, kaminahi, Kalmer, Priit Peljo, tfr, Rainer

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Autocamper OÜ.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 15.01.2020 03:42 #99

  • eavp
  • eavp avatar
  • Eemal
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 545
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 22

Autocamper OÜ kirjutas: Tere!

Vastus UrmasV poolt väljapakutud autoelamule www.practicalmotorhome.com/reviews/motor...come-711-travel-line .

Ärge võtke allpoolkirjutatut laimukampaaniana mingi autoelamu mudeli vastu, kuid arvan, et enamus teist ei ole seda autoelamut oma silmaga elusast peast näinud. Mina olen, ja ka seestpoolt kõik selle autoelamu nurgad ja nurgatagused läbi käinud. Esmapilgul kui neid teise istmerea reguleeritavaid istmeid nägin, oli tõesti WOW!! Sisenemine autoelamusse oli muidugi lihtne, ruumi tundus palju olevat, kuid edasi reaalne olukord nii lõbus enam ei olnudki. Teise rea istmed olid suhteliselt kõrgel, nii et lühemal inimesel ei tahtnud jalad hästi maha ulatuda ja pikalt istuda jalad rippuvas asendis ei ole just kõige mõnusam. Välja vaadata sai ainult küljepeal olevast väikesest suhteliselt piiratud vaateväljaga aknast, küljeuste aknad jäid kaugele ette ja seetõttu ka sealt eriti midagi välja ei näinud... tekkis natuke selline kokkusurutud tunne, välja hästi ei näe, nagu lennukis.

Kui nüüd asendiplaani vaadata, siis esimese ja teise istmerea 4 istet kokku võtavad ära 2/5 autoelamu pinnast. Ja selle alal ei ole ühtegi kappi/panipaika kuhu käepäraselt asju saaks panna, sest lae all on allalastav voodi ja mõlemas küljes kõrge uks. Ja kui nüüd üldse panipaikadest rääkida, siis neid on sellel mudelil äärmiselt vähe, kaks ülemist kappi, alumine kapp ja sahtel köögiosas, kaks meetrist püstist kappi ja kaks ülemist kappi autoelamu tagaosas ning mõni väike panipaik tagumise istmegrupi all. Et tagaosa kappidest asju kätte saada, tuleb ronida iga kord üle tagumise istmegrupi. Suure osa võimalikust kapiruumist võtab ära tagumine "panoraamaken" ja selle väga lai aknalaud (mille "plussiks" on, et saad maitsetaimed pottidega päikese kätte kasvama panna).

Eraldi teema on magamine. Tagumisest istmegrupist magamiskohti teha ei saa fikseeritud jalaga ümmarguse laua tõttu. Taga magamiseks tuleb iga kord voodi lae alt alla lasta. Samas tuleb laud iga kord tühjaks teha, sest voodi tuleb lasta lauani välja, muidu ei tule tagumiste nurgakappide uksed lahti.
Selleks, et teise istmerea kohal olevat voodit alla lasta, tuleb iga kord teise istmerea istmete seljatoed ettepoole kaldu panna. Jas siis...autoelamust välja saamiseks tuleb põhimõtteliselt kogu voodi laiuse osas voodi alt kummargil või neljakäpukil läbi ronida ja uskuge, kummargil või käpuli 45 cm laiusest uksest välja saamine, kui veel istme seljatugi poolviltu ees on, ei ole just kõige lihtsam tegevus.
Minu isiklik kokkuvõte- kui tahad naiselt kiiret lahutust, osta see matkakas :)

Selle teema algatajale meeldis kompaktne kuni 6 m pikk VAN tüüpi matkaauto, see konkreetne mudel küll seda ei ole, pikkus 7,46 m ja kõrgus 2,92m.

Ilusat päeva kõigile!

Autocamper OÜ
Urmas Eljas
5100717


Mulle tundub see küll laimuna . Isiklik arvamus, mis teha.
Kui sama juttu voodi alt läbi ronimise ebamugavusest kirjutaks suvaline foorumi kasutaja, ma seda isegi laimuks ei peaks.

Kui seda teeb aga inimene, kes tegeleb müügi ja rendiga, siis on see lihtsalt konkurendi maha tegemine või oma upitamine.

Nüüd ka selgitus. Olen veendunud, et on veel väga palju mudeleid, millel tuleb alla lastud esimese voodi korral ukseni saamiseks selle alt läbi ronida.
Kuid siin maha tehtul on lausa 2 ust. Seega edukaks lõpetamiseks 2x rohkem võimalust.

Vaatasin ka mina, et ismed kahtlaselt kõrged. Ilmselt või sellel põhjusel, et esiaknastki välja vaadata. Jah, aknaid normaalseid külgedel ei ole.
Aga tuletagem nüüd meelde, et L-pingil istudes, ei saa keskel istuja ka akent nautida. Siin vähemalt on mõlemad istmed eraldi seinte ääres.
Ilmselt on jalatoe probleem ka kergelt lahendatav, lisades mingi eraldi toe. Kas või U kujuline toru.

Tulles nüüd tagumise voodi juurde.
No miks peab saama voodi teha lisaks veel istumisgrupist? Kas see tõesti võrdub mõne jaoks normaalse magamisasemega ja kaalub ülesse 2 kohalise voodi madratsi?
Pealegi on mugav , kui saab voodi eest ära lasta ja ei pea hakkama mingeid patju istumiseks ümber tõstma. Kes tahab lego, ostab sinna lahti käiva diivani.

Panipaiku on vähe. Olen täitsa kindel, et on. Alati on vähe. Samuti veetakse tihti kaasa asju, mis on igaks juhuks. Tuleb läheneda, kui lennureisija. Kuni 20 kg inimese kohta + käsipagas. Ehk siis 100 kg kokku. Ei mahu ära kappidesse? Võta kohver appi.

Et voodi alt läbi pugemine on ebamugav, saan kinnitada ainult enda eelmise suve kogemusest.
Autost siin palju pilte, ka voodi on näha.
motorhome.ee/karavan/6-mclouis-mc-4-73g-...018-a-150hj-4-kohta/
DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas eavp.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 15.01.2020 06:55 #100

eavp kirjutas:

Autocamper OÜ kirjutas: Tere!

Vastus UrmasV poolt väljapakutud autoelamule www.practicalmotorhome.com/reviews/motor...come-711-travel-line .

Ärge võtke allpoolkirjutatut laimukampaaniana mingi autoelamu mudeli vastu, kuid arvan, et enamus teist ei ole seda autoelamut oma silmaga elusast peast näinud. Mina olen, ja ka seestpoolt kõik selle autoelamu nurgad ja nurgatagused läbi käinud. Esmapilgul kui neid teise istmerea reguleeritavaid istmeid nägin, oli tõesti WOW!! Sisenemine autoelamusse oli muidugi lihtne, ruumi tundus palju olevat, kuid edasi reaalne olukord nii lõbus enam ei olnudki. Teise rea istmed olid suhteliselt kõrgel, nii et lühemal inimesel ei tahtnud jalad hästi maha ulatuda ja pikalt istuda jalad rippuvas asendis ei ole just kõige mõnusam. Välja vaadata sai ainult küljepeal olevast väikesest suhteliselt piiratud vaateväljaga aknast, küljeuste aknad jäid kaugele ette ja seetõttu ka sealt eriti midagi välja ei näinud... tekkis natuke selline kokkusurutud tunne, välja hästi ei näe, nagu lennukis.

Kui nüüd asendiplaani vaadata, siis esimese ja teise istmerea 4 istet kokku võtavad ära 2/5 autoelamu pinnast. Ja selle alal ei ole ühtegi kappi/panipaika kuhu käepäraselt asju saaks panna, sest lae all on allalastav voodi ja mõlemas küljes kõrge uks. Ja kui nüüd üldse panipaikadest rääkida, siis neid on sellel mudelil äärmiselt vähe, kaks ülemist kappi, alumine kapp ja sahtel köögiosas, kaks meetrist püstist kappi ja kaks ülemist kappi autoelamu tagaosas ning mõni väike panipaik tagumise istmegrupi all. Et tagaosa kappidest asju kätte saada, tuleb ronida iga kord üle tagumise istmegrupi. Suure osa võimalikust kapiruumist võtab ära tagumine "panoraamaken" ja selle väga lai aknalaud (mille "plussiks" on, et saad maitsetaimed pottidega päikese kätte kasvama panna).

Eraldi teema on magamine. Tagumisest istmegrupist magamiskohti teha ei saa fikseeritud jalaga ümmarguse laua tõttu. Taga magamiseks tuleb iga kord voodi lae alt alla lasta. Samas tuleb laud iga kord tühjaks teha, sest voodi tuleb lasta lauani välja, muidu ei tule tagumiste nurgakappide uksed lahti.
Selleks, et teise istmerea kohal olevat voodit alla lasta, tuleb iga kord teise istmerea istmete seljatoed ettepoole kaldu panna. Jas siis...autoelamust välja saamiseks tuleb põhimõtteliselt kogu voodi laiuse osas voodi alt kummargil või neljakäpukil läbi ronida ja uskuge, kummargil või käpuli 45 cm laiusest uksest välja saamine, kui veel istme seljatugi poolviltu ees on, ei ole just kõige lihtsam tegevus.
Minu isiklik kokkuvõte- kui tahad naiselt kiiret lahutust, osta see matkakas :)

Selle teema algatajale meeldis kompaktne kuni 6 m pikk VAN tüüpi matkaauto, see konkreetne mudel küll seda ei ole, pikkus 7,46 m ja kõrgus 2,92m.

Ilusat päeva kõigile!

Autocamper OÜ
Urmas Eljas
5100717


Mulle tundub see küll laimuna . Isiklik arvamus, mis teha.
Kui sama juttu voodi alt läbi ronimise ebamugavusest kirjutaks suvaline foorumi kasutaja, ma seda isegi laimuks ei peaks.

Kui seda teeb aga inimene, kes tegeleb müügi ja rendiga, siis on see lihtsalt konkurendi maha tegemine või oma upitamine.

Nüüd ka selgitus. Olen veendunud, et on veel väga palju mudeleid, millel tuleb alla lastud esimese voodi korral ukseni saamiseks selle alt läbi ronida.
Kuid siin maha tehtul on lausa 2 ust. Seega edukaks lõpetamiseks 2x rohkem võimalust.

Vaatasin ka mina, et ismed kahtlaselt kõrged. Ilmselt või sellel põhjusel, et esiaknastki välja vaadata. Jah, aknaid normaalseid külgedel ei ole.
Aga tuletagem nüüd meelde, et L-pingil istudes, ei saa keskel istuja ka akent nautida. Siin vähemalt on mõlemad istmed eraldi seinte ääres.
Ilmselt on jalatoe probleem ka kergelt lahendatav, lisades mingi eraldi toe. Kas või U kujuline toru.

Tulles nüüd tagumise voodi juurde.
No miks peab saama voodi teha lisaks veel istumisgrupist? Kas see tõesti võrdub mõne jaoks normaalse magamisasemega ja kaalub ülesse 2 kohalise voodi madratsi?
Pealegi on mugav , kui saab voodi eest ära lasta ja ei pea hakkama mingeid patju istumiseks ümber tõstma. Kes tahab lego, ostab sinna lahti käiva diivani.

Panipaiku on vähe. Olen täitsa kindel, et on. Alati on vähe. Samuti veetakse tihti kaasa asju, mis on igaks juhuks. Tuleb läheneda, kui lennureisija. Kuni 20 kg inimese kohta + käsipagas. Ehk siis 100 kg kokku. Ei mahu ära kappidesse? Võta kohver appi.

Et voodi alt läbi pugemine on ebamugav, saan kinnitada ainult enda eelmise suve kogemusest.
Autost siin palju pilte, ka voodi on näha.
motorhome.ee/karavan/6-mclouis-mc-4-73g-...018-a-150hj-4-kohta/

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.085 sekundit