Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles

TEEMA: Campervan ja nende L-kujulised istmed

Campervan ja nende L-kujulised istmed 30.12.2019 11:10 #21

Matkakas peab olema mingisugunegi liikumisruum, mille suurus sõltub eelkõige reisiseltskonnast, panipaigad, riidekapp riidepuudega, köögiruum, tualetruum ja see kõik on vajalikum mugavus kui automaatkast.
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 30.12.2019 15:47 #22

  • eavp
  • eavp avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 657
  • Karma: 3
  • Sind on tänatud: 44

kaminahi kirjutas: Matkakas peab olema mingisugunegi liikumisruum, mille suurus sõltub eelkõige reisiseltskonnast, panipaigad, riidekapp riidepuudega, köögiruum, tualetruum ja see kõik on vajalikum mugavus kui automaatkast.


Tegelikult sõltub kõik seltskonna vajadustest. Kuumade jookide tegemiseks ei ole ekstra kööginurka vaja ja auto ja sisekliima seisukohast on palju tervislikum, kui sööki valmistatakse väljapool autot.
Sõidu ajal liikumine on suhteline. Enamasti ei ole seda vaja . Pigem käib see sinna keelatud alasse, sest juht ja reisija peab sõidu ajal olema turvavõõga kinnitatud. Seisvas autos on aga alati mingi liikumisruum. Isegi neis autodes, kus seda üldse ei ole ;)

Panipaigad on olulised, kas neile kõigile peab sõidu ajal ligi saama ?
Riidekapp on üle hinnatud ja üha rohkem uusi kaubikute baasil elamuautosid on seepärast väga minimalistliku riidekapiga. Kes tahab oma parima ülikonna reisile viia, leiab sellele riputuskoha ka sõiduautos, selle pärast ei pea tingimata eraldi kappi olema.

Tualettruum on selline hall ala. Väga paljud saavad hakkama portatiivse poti ja välidussiga. Loomulikult on hea, kui selleks on eraldi ruum. Arvestades aga seda, palju ta protsentuaalselt kasutust leiab ja auto üldpinnast ruumi võtab, on see siiski "vähe käidav koht" , mille vajaduse suurus sõltub suuresti reisijate vanusest.

Pean tunnistama, et pean ise WC olemasolu sama vajalikuks, kui automaatkasti ;)
DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 30.12.2019 20:24 #23

Mina arvan, et ühte universaalset ei saa olla ja igal mehel peaks oleme matkakaid mitu.
Pean meenutama, et karavaniinimeste seas ei tea mina, kes on suurema matkaauto vahetanud tagasi väiksemaks. Küllap on. Väiksemast suuremaks aga käib elav "suhtlus".

6 meetrit, neli kohta, jõuline mootor automaatkastiga. suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...1a-5c74-4c274dfc461d

valik suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?c...sions=AUTOMATIC_GEAR
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 30.12.2019 20:43 #24

Pärast seda kui nägin rootslaste videot matkaauto avarii testist siis läks minil igasugune integreeritud isu ära. Ainuke kus ruumi vähe tundub olema on kõrgusest muidu oli neis täisintegreeritutes lihtsalt rohkem asju. kõik oli suurem ja liikumisruumi polnud ikka. Ilma WC ja Dussita võin oma teise autoga sõita sellel vähemalt automaatkast :D:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 30.12.2019 20:56 #25

kaminahi kirjutas:
6 meetrit, neli kohta, jõuline mootor automaatkastiga. suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...1a-5c74-4c274dfc461d


See pole ju automaatkäigukast tema klassikalises mõttes. Sedasama kuuekäigulist manuaali juhib robot. Lisaks pole mul siiani õnnestunud kohata autoremondilukkseppa kes ei hakka sõna robotkäigukast kuuldes roppe sõnu lausuma ja käskima sellistest asjadest heaga kaugele hoida.
CNC freesimistööd 3D printimine www.vigurpuit.ee

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas ifffff.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 30.12.2019 22:21 #26

No pole ma seda kasti teinud ega kiitnud. :) Aga kui valid automatik, saad ka sellise.

Selgitsueks siis, et olen rahul oma 6,7 meetrise poolintegreeitud manuaaliga. Aga meid on vaid 2 inimest. Ei ole vajadust aina mööbeldada, Joped ja pusad ja püksid ja seelikud on riidekapis, tualett leiab sihipärast kasutust ja kuhu matkaautoga lubatud, sinna ka oleme pääsenud. L-istmega oleme ka leppinud, mis ei tähenda, et seda kiitma peaksin ;)

Omapoolse lõpetusena:

Kajunen kirjutas: Suur mootor, aut kast, 6m, 4 mugavat istet ja 4 normaalset magamist.

suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...b1-fe41-0425d786b9a3
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 01.01.2020 19:31 #27

  • tfr
  • tfr avatar
  • Eemal
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Postitusi: 160
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 27

Kajunen kirjutas: 6m täisintegreeritud on tõenäoliselt neljale parim variant.


Vaatasin neid, aga ausalt öelda aru ei saanud, misosas see 6m täisintegreeritud auto etem on kui 6m van. Layout täpselt sama, aerodünaamika ja kere jäikus ilmselt kehvem, lisaks veel see, et Lõuna-Euroopa pool paljudes kohtades matkaautod kesklinnades keelatud, aga 6m vaniga õnnestub vast veel ära petta.
McLouis Menfys Van 3
#949

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 01.01.2020 19:45 #28

Seinte soojapidavus peaks parem olema. Hea soojapidavusega vane teevad ikka ainult "manufaktur" -id. 10-15cm rohkem ruumi sees ehk kah. Selle eest saad "väike seeria" auto millele saad siis katki läinud osi esindusest N korda kallimalt osta. Saksaslikult puhates nii 2-6 nädalat paigal siis kindlasti täisintegreeitud parem oma topelt pöranda ja panipaikade rohkusega. Kui tahad liikuda siis kaubik ja kui WC ei vaja siis Marco polo

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 01.01.2020 22:18 #29

  • eavp
  • eavp avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 657
  • Karma: 3
  • Sind on tänatud: 44
Kuidas see 6m van iga see Euroopa petmine käib ? Tehnilises passis on ju ikkagi elamuauto ja registrid on meil praegu avaliku ligipääsuga , et seda ka kaugelt lugeda.

Väidetavalt hispaanias loevad elamuautoks juba siis, kui autost midagi parkides välja ulatub. Küljele lahti avatud aknad, katuseluuk jm.

Trahvi kõige lihtsam vältimine on vältida trahvitavaid olukordi.
Kaubiku kerega autol on minu meelest ainult üks oluline eelis, eriti siis, kui ta on iseehitatud.
Tavaliselt ei jäta need kõige rikkama seltskonna ja autoreisija muljet, seega puudub nende vastu ka kõrgendatud huvi sisse murdmiseks.

Uue ja uhke täisintegreeritud auto välimus seda ei taga.
Muidugi, minu jaoks on ka oluline, kas autol saab suhteliselt lihtsalt sirutada- vahetada küljeplekki või selle osa või tuleb vahetada terve sein, nagu seda nõuab täisintegreeritud auto remondijuhend pärast avariid.

Parim pirn on muidugi see, et kes WC ei vaja, see ostab Marco Polo.

Siiani teadsin ühte teist wc tarkusetera, ehk siis minu kõige noorem tütar omal aja pärast ühte pikemat reisi kuulutas- Kes kaua kannatab, see pärast kaua pissib.
Tema oli siis alla 3 aasta ja ei teadnud veel Marco Polot tahta.
DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 01.01.2020 22:34 #30

Tegelikult kipuvad need Marco Polod olema maksude (ja kindlustuse) optimeerimiseks ja vahest ka oma matkakäru vedamiseks. Sakslastel siis. Transporterist ja vitost tehakse ka WC-ga versiooni aga kuna asjad midama kaasa vedama peaks olema kasutatavad ja eeldatavalt nii mugavalt kui võimalik siis minu valikusse ei jäänud. Minule on ainuke miinus Ducato puhul et hallivee paak ei ole soojas enamustel. Vist Adria mudelil pakutakse sinna "õhkkütet" ja reklaamivad seda tourne ja vantourer.

Aga teemaalgatajale jõudu. Ma loodan et ei ole nii valiv kui mina ja leiab ka midagi kasutatud autode turult

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 02.01.2020 11:19 #31

Minul oli 6m VAN (Jumper mis Pössli poolt ehitatud matkaautoks) ja reisisime perega
ca 7 kuud euroopas ning elasime seal sees. Kaks last, üks kahene ja teine ühene.
Turvatoolid panin kõrvuti tagumisele L istemetele. Laud sinna sel juhul ära ei mahtunud.
Oleks mahtunud aga siis ei oleks saanud turvatoole nö kaldu magamisasendisse kruttida.
Seega meie võtsime sõiduks alati laua ära ja panin ta taha voodile. Lastel on kindlasti oma toolides mugav kuna neid saab igatpidi regullida. Muidugi on nende turvatoolidega paras jant, et neid koguaeg jälle ringi kantida kui tahad laua panna jne. Aga lõpuks tekivad endal süsteemid ja kindlad liigutused kuhu mis panna, et võimalikult mugav oleks.
Meile jälle selline kompaktsus väga meeldis. Ilma WC ja dushi olemasoluta seda reisi küll ette ei kujutaks. Ainus ruum bussis kus saad enda järgi ukse kinni panna :D

Meie bussil taga nari ei olnud, vaid üks suur voodi. Hädapärast kannatas isegi kõik koos seal magada aga nii oli ikka pisut kitsas. Lauast saab ette ka ühe voodi teha ja nii oli täitsa okei. Mina mahtusin sinna ilusti magama, nii et jalad vastu küljeust ei puutunud.
Teistele meeldivaid postitusi:: Priit Peljo, janno

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 02.01.2020 12:00 #32

Rixx kirjutas: Minul oli 6m VAN .


Kas 6 meetrise täisintegreerituga oleks Sinu kogemustel reisimine Euroopas olnud probleemsem, ebamugavam? ;)
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 02.01.2020 13:36 #33

kaminahi kirjutas:

Rixx kirjutas: Minul oli 6m VAN .


Kas 6 meetrise täisintegreerituga oleks Sinu kogemustel reisimine Euroopas olnud probleemsem, ebamugavam? ;)


Ebamugavam vast kindlasti mitte. Lihtsalt sai selline valik tookord tehtud ja nagu siin eespool on ka juttu tulnud siis on VAN-il omad eelised võrreldes täisintegreerituga.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 02.01.2020 15:02 #34

Rixx kirjutas:
.... siis on VAN-il omad eelised võrreldes täisintegreerituga.


Just neid mõjuvaid eeliseid ma pole suutnud selgeks saada. (sama pikkuse juures täisintegreerituga)
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 02.01.2020 15:05 #35

  • tfr
  • tfr avatar
  • Eemal
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Postitusi: 160
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 27

kaminahi kirjutas: Just neid mõjuvaid eeliseid ma pole suutnud selgeks saada. (sama pikkuse juures täisintegreerituga)


Ainus eelis, mis ma näen, on see, et neil on see "garaaž" nagu enamusel integreeritud/poolintegreeritud autodel. Veidi rohkem nodiruumi. Samas minu jaoks isiklikult on see jälle vastupidi miinus, kuna meil on see voodialune osa kaheks jaotatud - ca 2/3 on taga kaubaruum, 1/3 salongi pool on tehtud koera magamisasemeks.
McLouis Menfys Van 3
#949

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 02.01.2020 15:12 #36

Kas auto ruumikus laiuses +25 cm ei ole märgatav eelis? Kas lastega pere reisides 4 statsinaarset magamisaset ei ole eelis? Kas esiosa ja kogu auto sisemine avarus ja väljavaade ei paku eelstatust?
Kas kohapeal ka "campingukodus" elatakse või ainult sõidetakse...Mõtlen eelkõige siis lastega pere reisimist, puhkamist. Lasteistmete käepärasemat paigutust.

suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...50-ff9f-72da2c043cda
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 02.01.2020 18:18 #37

  • eavp
  • eavp avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 657
  • Karma: 3
  • Sind on tänatud: 44

kaminahi kirjutas: Kas auto ruumikus laiuses +25 cm ei ole märgatav eelis? Kas lastega pere reisides 4 statsinaarset magamisaset ei ole eelis? Kas esiosa ja kogu auto sisemine avarus ja väljavaade ei paku eelstatust?
Kas kohapeal ka "campingukodus" elatakse või ainult sõidetakse...Mõtlen eelkõige siis lastega pere reisimist, puhkamist. Lasteistmete käepärasemat paigutust.

suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...50-ff9f-72da2c043cda


Ilmselt jätsid vahele minu selles teemas tehtud varasema postituse:


Kui hind pole oluline, siis pakun välja lausa 5 istekohta neist 2tk isofix kinnitusega ja 4 magamiskohta.


Nüüd soovin selgitust, kuidas saab olla mingitel x-tehase ise aretatud istmetel (kahene L pink) eelis suure autotootja isofix kinnitusega istme ees ?

Lisalaius koos pikkusega on pigem puudus, avastasin selle siis, kui C kategooria käru lubede eksamiks Tallinna tänavatel õppisin.


Kokku võtteks on mõlema matkaauto mudeli puhul "elamiseks vähe, suremiseks palju" ja ei enna see lisa 25 cm muud midagi juurde, kui lisapanipaiku, mis = lisakolu+lisaraskus kaasa tassida.

Koha peal elamiseks tuleb suur suvila sappa võtta ja see kuskile kämpingusse pikemalt paigutada. Siis on aega ka autoga avastada.

Tean ainult ühte autot, millel see lisa laius midagi juurde annab ja seda siis risti paigutatud magamisaseme puhul.

Samas on ka Pössl omal ajal selle probleemi lahendanud, tootes kaubiku baasil risti asuva voodiga autosid, millel oli ühe või mõlema tagumise küljeakna kohal välja ulatuv umbes 15cm paun tavaakna asemel matist plastikust. Juurde sai kuni 30 cm laiust.
Kahjuks nad neid enam mingil põhjusel ei tooda.
DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 02.01.2020 18:23 #38

  • tfr
  • tfr avatar
  • Eemal
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Postitusi: 160
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 27
Eks nende paunadega on see häda, et neid on raske soojustada ja ühenduskohtadesse on külmasillad kerged tekkima.

Risti oleva voodi pikkus on jah vani puhul vast kõige suurem kitsaskoht, samas meie oma 140cm laias voodis oleme juba täitsa harjunud veidi diagonaalis magama ja pole häda midagi. Võiks tegelikult tavaliste 70x50 patjade asemel mingeid ristkülikumaid otsida, võidaks ka jupi voodipikkust juurde, kuna see pool patja, kus pead ei ole, on päris suur raiskaja.
McLouis Menfys Van 3
#949

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas tfr.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 02.01.2020 18:26 #39

eavp kirjutas:

Lisalaius koos pikkusega on pigem puudus, avastasin selle siis, kui C kategooria käru lubede eksamiks Tallinna tänavatel õppisin.

....ei enna see lisa 25 cm muud midagi juurde, kui lisapanipaiku, mis = lisakolu+lisaraskus kaasa tassida.


.

Võrdlused lähevad lõbusaks. :P Samas, teemast kaugele. :(
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Campervan ja nende L-kujulised istmed 02.01.2020 19:15 #40

  • Motamees
  • Motamees avatar
  • Eemal
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ahjumeister.
  • Postitusi: 616
  • Karma: 10
  • Sind on tänatud: 74

eavp kirjutas: ...Lisalaius koos pikkusega on pigem puudus, avastasin selle siis, kui C kategooria käru lubede eksamiks Tallinna teedel tegin...

Te vaidlete erinevatelt positsioonidelt ja es jõua kunagi kokkuleppele. 25cm lisalaiust on alles siis liigne, kui ruumi on üleearu. Ilmselt on Eavp lühike mees ja ta ei saagi aru auto lause vajadusest. Voodit on risti autoga teha kõkse otstarbekam. Kui aga kaubiku laius on 1,8m siis pikemad mehed tahaks saada seda + 25cm, aga lühiksed ei hakkagi aru saama sellest laiamisest. Mul on ka Tallinna tänavatel tehtud C load ja lius küll takistuseks kusagil ei saa. Mine sõida UK pinnal ja harjud ära igatsorti kitsaskohtadega. Esialgu tahaks ainult soolomotikat.
Teistele meeldivaid postitusi:: eavp, Priit Peljo

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.083 sekundit