Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles

TEEMA: Jumperist matkaauto ehitus

Jumperist matkaauto ehitus 18.03.2020 00:27 #341

Kui näiteks üks aku on tühjem, teine rohkem täis, siis olenemata sellest, et genekas järgi võib ju hakata üks aku teist laadima või saan valesti aru? Diood isolaator on erinev kuna laeb prioriteetsuse järgi. On ka olemas veel kondensaatoriga isolaatorid e. boosterid.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas BlameTheWind.

Jumperist matkaauto ehitus 18.03.2020 10:56 #342

Aga sellisena on tehtud ju ka tehaselahendused neile autodele milledel on 2 akut.
Mötlen siis kaubikud ja veokad kus üks on tarbimiseks ja teine käivitamiseks. Kasutad seistes kero, raadiot ja valgustust kui käib kauba laadimine vms.
Tühjeneb üks aku. Peale käivitamist teise aku pealt lükatakse hetke pärast releega lihtsalt mõlemad kokku ja kõik.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 18.03.2020 11:05 #343

Jah, ongi ja tekibki küsimus kas see on ikka õige. Kõikidel neil seadmetel on omad plussid ja miinused, dioodsüsteem tõmbab pinget alla, releesüsteem mitte ja booster tõstab pinget. Aga booster on ka releesüsteem. Ja nagu aru saan siis releesüsteemis ei toimu laadimine mitte ainult geneka pealt vaid ka üks aku hakkab teist laadima. Mulle väidetakse, et see võib akut omajagu 1,5 aastaga kahjustada.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas BlameTheWind.

Jumperist matkaauto ehitus 18.03.2020 11:50 #344

Mäletan varasemast, et erinevaid akusid ei tohi lihtsalt niisama kokku ühendada. Et mitte külanaiste juttu ajada uurisin hetk tagasi otse akumüüjalt järgi.
Ja nii ongi. Kehvem aku hakkab paremat koormama. Siin eespool kõlanud aeg 1,5 aastat pidigi umbes õige olema. Selle ajaga jõuab teist akut piisavalt rikkuda. Kui uut akut ostate, siis Renovaaris vähemalt mõõdetakse ära hetke sisetakistus ja see number läheb kleepsuga otse akule kirja. Ja akude sisetakistused on erinevad.

Selle müüja soovitus oli, et selliste küsimuste puhul pole paha mõte natuke aega leida ja otse konsulteerida.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas meelis.

Jumperist matkaauto ehitus 18.03.2020 11:55 #345

Eeldan et räägid situatsioonist kus akud on ainult toite saamise ajal ühnduses. Kellega suhtlesid?

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 18.03.2020 12:03 #346

Laki 5 on Akuladu. Suhtlesin Martiniga.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 18.03.2020 12:26 #347

Loogiline et info sama, sest allikas sama :) aga eile nats netis kolasin sel teemal ja kinnitust ei leidnid.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas BlameTheWind.

Jumperist matkaauto ehitus 18.03.2020 13:58 #348

Rääkisime Martiniga, ütles et kahju väike kui akudel sama palju ampreid, kui aga üks on 100ne ja teine 200Ah, siis 200ne muutub aja jooksul 100 ampertunniseks.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 18.03.2020 23:33 #349

Igal juhul tasub eelistada ühte suuremat, kui kaks pisikest. Need pisemad võivad teemaks tulla siis kui on kitsad olud.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 18.03.2020 23:46 #350

Pidasin silmas et starteraku 100 ja lisaaku 200Ah(lisaaku on mul 230Ah). Suure kammajjaa peale sai ikkagi valitud booster, väidetavalt ei toimi see relee põhimõttel www.reimo.com/en/800243-charging_booster_wa_121525/

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas BlameTheWind.

Jumperist matkaauto ehitus 18.03.2020 23:51 #351

Mul ka starer 100 ja salong 200. Aga istme all on paras juhtmepundar koos korraliku elektroonikablokiga.
Äkki tasuks uurida mõne uuemaväärse lammutamisele läinud bussi laadimiskeskuse ostmist lammutusest?

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 19.03.2020 00:16 #352

Usun saab nii ka hea, booster tõstab genekast tulevat pinget AGM-le sobivamaks päikesekontrolleri vahetan ka võib-olla välja, mis peaks akule hea olema.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 23.03.2020 00:43 #353

Kes siin nüüd plaaniski matkaauto soojustamist isolatsiooniplaatidega. Arpelis ma ei käi tihti aga mõningad korrad kui olen käinud, on nad lammutanud ja ümberehitanud seal haagissuvilaid, seinakonstruktsioonides on tõsised niiskuskahjustused, puidu mädanemine, võimalik, et ka hallitus(pole nii täpselt uurind). Nagu ma siin varem rääkind, niiske õhk leiab endale tee, tekib kondentsvesi metalli ja soojustusmaterjali vahele. Soovitaks PUR-i sest on tihkelt aluspinna küljes ja nake väga tugev. Kui ei siis peaks need plaadid liimima aluspinna külge nii tihkelt kui võimalik, aint servad makroga, see ei ole õige, eriti meie kliimas.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas BlameTheWind.

Jumperist matkaauto ehitus 08.04.2020 16:11 #354

Kellelgi äkki ideid, miks boiler ei hoia leeki?

Esimene kord kui katsetasin töötas ilusti pool tundi järjest, nüüd kui paigaldatud, jukerdab, leek kustub iga mõne kuni kümne minuti tagant, tihti automaatne taaskäivitus ei õnnestu. manuaalsel taaskäivitusel on parem vahe sees hoida. Loogika ütleb et see võiks seostuda põlemisprotsessi, põlemiskambriga. Olen gaasiballoone, regulaatoreid vahetand, ei aita. Gaasi balloonis jagub, tõsi on paar aastat seisnud aga see vast hapuks ei lähe. Läbi seina paigalduseks on pikendatud toru, 10cm rohkem, see ehk ka ju ei tohiks mõjutada. Düüs must, mingeid muid põhjuseid, kellelgi ehk juhtund sellist asja?

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 08.04.2020 18:13 #355

Ei ole spetsialist aga kas boileril ka leegiandur nagu ahjul? Asend vale?
matkaauto.com/forum/kute-jahutus/9527-carver-kuette
Priit Peljo
Klubi Eesti Karavan liige nr 748
+372 5179063
Tallinn, Tondi

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Priit Peljo.

Jumperist matkaauto ehitus 08.04.2020 20:27 #356

Läbi seina mineva "korstna" kaudu peaks minu teada toimuma (vähemalt Trumal) ka värske õhu sissevõtt põlemiskambrisse. Kas selle pikendatud toruga ei või siin probleemi tekkida? Kui õieti mäletan, siis oli Trumal paksema seina jaoks spetsiaalne korstna vahetükk.
Elddis Hurricane 2000 GTX
Klubi Eesti Karavan liige #984

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 08.04.2020 20:41 #357

Ok eks peab siis arpelisse uurida viima vms. Kuskilt lugesin et võib lekkiva boileri viga olla aga vast siiski mitte, sel juhul peaks ilmselt kondentsi torust vett tulema.

Reimo jah ka õhu toru on paarkend senti pikem ja viidud 5cm õigest asendist kõrgemale. No jah kui ülitundlik on siis vb võib selles ka häda olla.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 08.04.2020 21:16 #358

Kõik muudkui ehitavad ja soojustavad. Äkki keegi pritsiks mõne pildi kah kuhugi siia.
Teistele meeldivaid postitusi:: Priit Peljo

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 08.04.2020 22:16 #359

  • Motamees
  • Motamees avatar
  • Eemal
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ahjumeister.
  • Postitusi: 616
  • Karma: 10
  • Sind on tänatud: 74

Josh kirjutas: ... Äkki keegi pritsiks mõne pildi kah kuhugi siia.


Aga palun. Rohkemgi, kui küsisid. forum.automoto.ee/showthread.php?tid=25154

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 08.04.2020 22:40 #360

P..p, Sinu tegemisi olen ma näinud ja me ka veidi Meelise ÜV punktis kunagi vestelnud. (Ma kah saarlane). Aga teistest mis Jumperist tehtud tahaks näha. Mul omal suur Boxer 1997a. mis Avestarkis tehtud. Tahaks seda ümberteha matkakaks aga kogun mõtteid ja AEGA. Seda viimast on kõige vähem.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Josh.
Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.074 sekundit