Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles

TEEMA: Jumperist matkaauto ehitus

Jumperist matkaauto ehitus 06.08.2019 05:46 #101

Euroopas saad vahetada vaid "pii" märgiga balloone, Marokos neid ei vahetata, neil on omad balloonid - ametlikult. Mitteametlikult on seal kõik võimalik, aga pärast pole nende ballooniga Euroopas midagi peale hakata...
Kui gaasi tarbimine on suur, siis on mõistlik osta eespool mainitud ujukiga, ehk siis "legaalselt täidetav" balloon - jääb see vahetuse tüütus ära, sest kipub olema nii, et just seal, kus oleks vaja vahetada selgub järsku, et sinu balloon on täpselt valet värvi või valede sangadega.
LPG-d ei saa tankida vaid Marokos ja Soomes. Võibolla on mõni üksik koht veel, aga üldiselt on tänaseks päevaks enamus Euroopast gaasitanklaid täis. Abi saad siit.
Ära sõida kiiremini, kui su kaitseingel lennata suudab.
Klubi Eesti Karavan liige nr. 700
Illar Algma
EuraMobil 2004
Tel: 5072560
Tallinn, Kristiine.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Illar.

Jumperist matkaauto ehitus 06.08.2019 09:43 #102

Aga nende "legaalselt täidetavatega" pole probleemi? Üldiselt ju balooni täitmine keelatud, hakkavad siis ajama, et ei tohi ja siis ürita neile x keeles tõestada, et tegelt tohib, isegi kui mingi ingliskeelne sertifikaat, siis nad kindlasti ei mõista seda lugeda mitmetes maades.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 06.08.2019 12:23 #103

Kas sellisel juhul ei oleks siiski lihtsam/mugavam minna diiselküttel toimiva kütteseadme peale? Lihtne paaki täita, pole vaja investeerida eraldi gaasiballooni....ja kui enamuses oleks plaan metsikult ööbida, ei häriks ka naabreid summutist tulev toss.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 06.08.2019 12:34 #104

Meie pere eelmisel matkaautol oli vesi/õhk Webasto dual Top RHA 100 (olemas Reimo kataloogis aga saab ka Tallinnas Webasto Veoautokeskusest). Ülimalt mugav ja 10 aasta jooksul mingit tossuga naabrite häirimist ei täheldanud. Gaasi kulus aastas keskmiselt 1 balloon (pliit, külmkapp). Gaasikapist tegin panipaiga muudele asjadele (reisil oli kaasas 1 balloon, teine balloonikoht oli vaba).
Klubi Eesti Karavan liige nr 652
Tel. 5011183 - kui vajad abi, helista

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 06.08.2019 13:07 #105

  • eavp
  • eavp avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 506
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 16
Kipute unustama kahte asja.
Esiteks üritatakse siin ehitada võimalikult odavat autot. Seega pole mõtet pakkuda soojendusseadmeid, mis Reimo kataloogis hinnaga 2700 eur.

Teiseks, üldise diislivihkamise käigus võib juhtuda, et ühel hetkel keelatakse kämpingutes ka diiselsoojendite kasutamine, kuna gaas on puhtam ja rohelisem.

Kui aga webasto laadsetele asjadele minna, siis ebay on täis 5kW seadmeid, mis maksavad umbes 150 USD + saatmine-toll ja puhuvad sooja õhku.
DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas eavp.

Jumperist matkaauto ehitus 06.08.2019 13:25 #106

eavp ei ole plaanis ehitada võimalikult odavat autot, plaan on mõistliku hinnaga jõuda mõistliku tulemusi. Mõistlike variante on palju võrreldes summaga 2700€ per seade

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 06.08.2019 13:46 #107

Ivar: Pole võimatu, et matkaautodele mõeldud asjad töötavad puhtamalt. No aga üks harju keskmine auto eelsoojendus alustab küll oma tööd kena tossupahvaku ja diislihaisuga.

eavp:Nendel ebay 150 taalastel diislilt õhkkütteseadmetel on üks miinus. Normaalselt töötavad need ainult täisvõimusel. kasutades väiksemal võimsusel tahmavad täis. Samas kui sinna mingi termostaat lisaks vahele aretada, et asi tööle saada max võimsusel on-off reziimis, siis peaks neist asja küll saama.
CNC freesimistööd 3D printimine www.vigurpuit.ee

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas ifffff.

Jumperist matkaauto ehitus 06.08.2019 14:05 #108

  • eavp
  • eavp avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 506
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 16

BlameTheWind kirjutas: eavp ei ole plaanis ehitada võimalikult odavat autot, plaan on mõistliku hinnaga jõuda mõistliku tulemusi. Mõistlike variante on palju võrreldes summaga 2700€ per seade


Mina küll ei häbene välja öelda, et soovin ehitada oma autot võimalikult odava hinnaga.

Iseküsimus on , kuidas see välja kukub. Täna maksin Matkasuvilatele bussi ühes tükis põhja eest 471.- eur. See on siiani kõige kallim põrand, mida ostma olen pidanud.Samas siiski ainult umbes 100 eurot ruut. T4 jaoks sai omal ajal analoogne plaat ostetud alla 300 euro, oli ainult valmis lõikamata.

Täna paigaldatakse aknaid, mille paigaldus on eestis kallim, kui saksamaal.
Siit oleks saanud akna koos ettepanekuga alla 400 euro
www.car-klinik-uelzen.de/

Vaatasin hiljuti videot sakslasest naisterahvast, kes laskis oma suure kaubiku ümber ehitadamatkaautoks inglismaal, sest seal on hinnad mõistlikumad, kui saksamaal.
DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 08.08.2019 14:18 #109

  • eavp
  • eavp avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 506
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 16

Ivar Kalev kirjutas: Meie pere eelmisel matkaautol oli vesi/õhk Webasto dual Top RHA 100 (olemas Reimo kataloogis aga saab ka Tallinnas Webasto Veoautokeskusest). Ülimalt mugav ja 10 aasta jooksul mingit tossuga naabrite häirimist ei täheldanud. Gaasi kulus aastas keskmiselt 1 balloon (pliit, külmkapp). Gaasikapist tegin panipaiga muudele asjadele (reisil oli kaasas 1 balloon, teine balloonikoht oli vaba).


Selle reklaami peale sai nüüd ostetud ka üks selline vanur - Webasto dual Top RHA 100. 2007 aastast, aga uus ja pakendis. Pole veel kindel, kas sakslane eestisse saadab aga vähemalt oksjoni võitsin.
Proovin siis ka seekord natuke teistmoodi diisli kasuks mõelda , kuna ei leidnud autos head kohta balloonide jaoks . Pealegi saab Transporter T5 jaoks vajadusel osta 140 liitrise diislipaagi. Kõik mis mahub põhja alla on hea, sest ei võta ära eluruumi.
DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!
Teistele meeldivaid postitusi:: Ivar Kalev

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 08.08.2019 16:15 #110

Kuidas invertereid kasutate, lülitate on/off koguaeg? Palju nad standy reziimis elektrit võtavad, kui tarbimist taga pole? Tüütu neid koguaeg lülitada ja kipub ununema. Ei näe nagu ka selliseid, mida ei peaks lülitama, vist. Äkki miskeid soovitusi, milline osta 1000W, miski hea hinnaga. Läpakas mul näiteks toimib ka tavalise siinusega, ilmselt saaks ka ilma puhta siinuseta hakkama. Külmik läheb ka inverteri otsa, äkki peaks külmikule oopis eraldi panema?

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas BlameTheWind.

Jumperist matkaauto ehitus 08.08.2019 16:58 #111

  • eavp
  • eavp avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 506
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 16

BlameTheWind kirjutas: Kuidas invertereid kasutate, lülitate on/off koguaeg? Palju nad standy reziimis elektrit võtavad, kui tarbimist taga pole? Tüütu neid koguaeg lülitada ja kipub ununema. Ei näe nagu ka selliseid, mida ei peaks lülitama, vist. Äkki miskeid soovitusi, milline osta 1000W, miski hea hinnaga. Läpakas mul näiteks toimib ka tavalise siinusega, ilmselt saaks ka ilma puhta siinuseta hakkama. Külmik läheb ka inverteri otsa, äkki peaks külmikule oopis eraldi panema?


Haagissuvilas on mul 4kW siinusinverter, mis kasutab kahte ratastooli akut. Ostetud Truma konditsioneeri pärast, mis on tooli all kastis.
2kW siinusinverter ei suutnud üle elada konditsioneeri käivitusmomenti.
Ostetud juba krooni ajal A kaablist, tänapäeval kindlasti paremaid.
Aga inverteril on juhtmega eraldi nupp seina küljes ja lülitan seda ainult siis, kui konditsioneeri tahan käivitada.

Autos on erinevaid väiksemad inverterid järgi olnud lisa aku pealt ja tavaliselt siis sees kogu sõidu aja.

Külmiku kompressorile võiks ikka puhta siinuse sappa panna, Pead muidugi arvestama käivitusmomendi vooluga, et üldse käima laheks.
1kW mitte siinus inverter käivitas mul väikest split autokliimat, kuniks tuli idee panna siseosale teine ja parem radikas. Sai muidugi lisatud ka gaasi ja survet tõstetud ja see inverter enam käima ei pannudki.
Samas 1400W sujuva käivitusega tolmuimeja töötas.
Nii et kõik on katsetamise küsimus.
DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas eavp.

Jumperist matkaauto ehitus 08.08.2019 18:50 #112

Inverterit maximumi lädedal koormates on kogemused, et vaikselt ära kooleb. Esialgne rõõmus meel tuhmub :(
.
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Jumperist matkaauto ehitus 28.08.2019 23:50 #113

  • eavp
  • eavp avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 506
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 16
Kui boiler veel valimata, siis leidsin päris mitu sellist, mida saab mootori jahutuskontuuriga kütta ja mis siis vee kaua sooja hoiab.
Kõik on paadimudelid, ehk siis hinnad märksa odavamad, kui need suvilatesse tehtud "käkerdised"

Üks näide paljudest www.maremossoforzasette.it/en/boat-boile...20-litres-1200w.html
Meeldis just kandilise vormi tõttu. Teised kõik olid kumerad.
DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 29.08.2019 00:24 #114

Kuna Combi müüja alt ära hüppas siis olen hetkeseisuga webasto teema juures tagasi. Mõtlen webasto tagant jahutusvedelikuga asjad tagant ära ühendada, lasta sealt vesi otse läbi. Webastost väljuva vee temp on 70 kraadi kanti, sõltuvalt takistusest laseb läbi 250-500L tunnis. Võiks teha 2 paagi süsteemi, üks on boiler, teine veevaru paak ja samal ajal soojusenergia akumulatsiooni paak, mõlemad, mõlemad paneks voodi alla, isoleeriks, teeks kontrollitavaks, kas soojendusringis on 1 või mõlemad paagid ja isolatsiooni - kas lasta soojusenergiat eralduda kiiremini või aeglasemalt. Selliselt võiks vast 10-20 liitrit loetud minutitega soojaks saada, 100 vist siis vabalt alla poole tunni. Seni kuni miskit muud paremat plaani ilmsiks ei tule tundub, et võiks katsetada. Rahaline kulu pole suur ja miskit väga keerulist ju ei ole, boonuseks katsetamislõbu :)

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas BlameTheWind.

Jumperist matkaauto ehitus 02.09.2019 19:06 #115

  • eavp
  • eavp avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 506
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 16
Ka minu kombi webasto müüja keeldus algul saatmast eestisse, siis saksamaale teisele aadressile, kui on paypal andmetes ja tühistas oksjoni kauba katki mineku tõttu.

Oli küll nõus pangaülekandega ja siis saksamaal saatmisega, aga pani asja uuesti vaikselt müüki ja võttis enne oksjoni lõppu vastu 50 eurot odavama pakkumise, kui oli minu oma eelmisel oksjonil.
Ilmselt polnud asi rahas vaid selles, et hea asi saksamaale jääks.

Positiivsema poole pealt aga maksin täna istmete valmistama hakkamise eest.
Tulevad 2 62cm laius magamisistet oma rihmadega.

Tootja EDIE FABWORX LTD fabworxuk.com/
Loodan enne Brexitit kätte saada ;)
DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 02.09.2019 20:59 #116

Mis hinnaga oli? On äkki ideid, kust neid kasutatuid veel otsida võiks? Mulle pakuti 700ga truma boiler + õhuküte

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 02.09.2019 22:59 #117

  • eavp
  • eavp avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 506
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 16
Webasto oli 2007 aastal toodetud ja kasutamata. Maksis 900.- Millegipärast oli komplektis 2 ühesugust nuppudega juhtimist.
Kasuttatuna ei tea uue võib saada slovakkiast mingi 2200 euroga 6kW isendi, 3000 euroga 8 kW ja elektroonilise juhtimisega.

magnummotorhomes.co.uk/shop/heating/blow...-combination-boiler/
DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 03.09.2019 17:01 #118

See mille lingi andsid ju 1500 euri.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 03.09.2019 18:00 #119

  • eavp
  • eavp avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 506
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 16
See on odavaim Truma 4E täiskomplekt, mida pakutakse. Eraldi 2016 aasta põhiosa oli ka 1000 naela eest ebays saadaval, mis on kokkuvõttes veel kallim.

Webasto kombi on müügil 1970eurot + käibemaks.

www.standheizung-prokes.eu/de-detail-116...op-evo-6-rha100.html
DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas eavp.

Jumperist matkaauto ehitus 10.09.2019 01:53 #120

Äkki asjaajamise kohapealt ideid. Plaanis 3 istme asemel teha 2seks, pööratavad ja vahesein minema, pöörajad reimost juba ostetud. Üv asjus peaks ju arkis muudatuse tegema aga ma ei taha, et tüüp "kaubik" muutuks. Hetkeseisuga vahesein välja võetud ja sees omajagu töid tehtud, istmeid pole veel puutunud.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.080 sekundit