Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles

TEEMA: Jumperist matkaauto ehitus

Jumperist matkaauto ehitus 06.08.2019 05:46 #101

Euroopas saad vahetada vaid "pii" märgiga balloone, Marokos neid ei vahetata, neil on omad balloonid - ametlikult. Mitteametlikult on seal kõik võimalik, aga pärast pole nende ballooniga Euroopas midagi peale hakata...
Kui gaasi tarbimine on suur, siis on mõistlik osta eespool mainitud ujukiga, ehk siis "legaalselt täidetav" balloon - jääb see vahetuse tüütus ära, sest kipub olema nii, et just seal, kus oleks vaja vahetada selgub järsku, et sinu balloon on täpselt valet värvi või valede sangadega.
LPG-d ei saa tankida vaid Marokos ja Soomes. Võibolla on mõni üksik koht veel, aga üldiselt on tänaseks päevaks enamus Euroopast gaasitanklaid täis. Abi saad siit.
Ära sõida kiiremini, kui su kaitseingel lennata suudab.
Klubi Eesti Karavan liige nr. 700
Illar Algma
EuraMobil 2004
Tel: 5072560
Tallinn, Kristiine.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Illar.

Jumperist matkaauto ehitus 06.08.2019 09:43 #102

Aga nende "legaalselt täidetavatega" pole probleemi? Üldiselt ju balooni täitmine keelatud, hakkavad siis ajama, et ei tohi ja siis ürita neile x keeles tõestada, et tegelt tohib, isegi kui mingi ingliskeelne sertifikaat, siis nad kindlasti ei mõista seda lugeda mitmetes maades.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 06.08.2019 12:23 #103

Kas sellisel juhul ei oleks siiski lihtsam/mugavam minna diiselküttel toimiva kütteseadme peale? Lihtne paaki täita, pole vaja investeerida eraldi gaasiballooni....ja kui enamuses oleks plaan metsikult ööbida, ei häriks ka naabreid summutist tulev toss.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 06.08.2019 12:34 #104

Meie pere eelmisel matkaautol oli vesi/õhk Webasto dual Top RHA 100 (olemas Reimo kataloogis aga saab ka Tallinnas Webasto Veoautokeskusest). Ülimalt mugav ja 10 aasta jooksul mingit tossuga naabrite häirimist ei täheldanud. Gaasi kulus aastas keskmiselt 1 balloon (pliit, külmkapp). Gaasikapist tegin panipaiga muudele asjadele (reisil oli kaasas 1 balloon, teine balloonikoht oli vaba).
Klubi Eesti Karavan liige nr 652
Tel. 5011183 - kui vajad abi, helista

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 06.08.2019 13:07 #105

Kipute unustama kahte asja.
Esiteks üritatakse siin ehitada võimalikult odavat autot. Seega pole mõtet pakkuda soojendusseadmeid, mis Reimo kataloogis hinnaga 2700 eur.

Teiseks, üldise diislivihkamise käigus võib juhtuda, et ühel hetkel keelatakse kämpingutes ka diiselsoojendite kasutamine, kuna gaas on puhtam ja rohelisem.

Kui aga webasto laadsetele asjadele minna, siis ebay on täis 5kW seadmeid, mis maksavad umbes 150 USD + saatmine-toll ja puhuvad sooja õhku.
DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas eavp.

Jumperist matkaauto ehitus 06.08.2019 13:25 #106

eavp ei ole plaanis ehitada võimalikult odavat autot, plaan on mõistliku hinnaga jõuda mõistliku tulemusi. Mõistlike variante on palju võrreldes summaga 2700€ per seade

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 06.08.2019 13:46 #107

Ivar: Pole võimatu, et matkaautodele mõeldud asjad töötavad puhtamalt. No aga üks harju keskmine auto eelsoojendus alustab küll oma tööd kena tossupahvaku ja diislihaisuga.

eavp:Nendel ebay 150 taalastel diislilt õhkkütteseadmetel on üks miinus. Normaalselt töötavad need ainult täisvõimusel. kasutades väiksemal võimsusel tahmavad täis. Samas kui sinna mingi termostaat lisaks vahele aretada, et asi tööle saada max võimsusel on-off reziimis, siis peaks neist asja küll saama.
CNC freesimistööd 3D printimine www.vigurpuit.ee

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas ifffff.

Jumperist matkaauto ehitus 06.08.2019 14:05 #108

BlameTheWind kirjutas: eavp ei ole plaanis ehitada võimalikult odavat autot, plaan on mõistliku hinnaga jõuda mõistliku tulemusi. Mõistlike variante on palju võrreldes summaga 2700€ per seade


Mina küll ei häbene välja öelda, et soovin ehitada oma autot võimalikult odava hinnaga.

Iseküsimus on , kuidas see välja kukub. Täna maksin Matkasuvilatele bussi ühes tükis põhja eest 471.- eur. See on siiani kõige kallim põrand, mida ostma olen pidanud.Samas siiski ainult umbes 100 eurot ruut. T4 jaoks sai omal ajal analoogne plaat ostetud alla 300 euro, oli ainult valmis lõikamata.

Täna paigaldatakse aknaid, mille paigaldus on eestis kallim, kui saksamaal.
Siit oleks saanud akna koos ettepanekuga alla 400 euro
www.car-klinik-uelzen.de/

Vaatasin hiljuti videot sakslasest naisterahvast, kes laskis oma suure kaubiku ümber ehitadamatkaautoks inglismaal, sest seal on hinnad mõistlikumad, kui saksamaal.
DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 08.08.2019 14:18 #109

Ivar Kalev kirjutas: Meie pere eelmisel matkaautol oli vesi/õhk Webasto dual Top RHA 100 (olemas Reimo kataloogis aga saab ka Tallinnas Webasto Veoautokeskusest). Ülimalt mugav ja 10 aasta jooksul mingit tossuga naabrite häirimist ei täheldanud. Gaasi kulus aastas keskmiselt 1 balloon (pliit, külmkapp). Gaasikapist tegin panipaiga muudele asjadele (reisil oli kaasas 1 balloon, teine balloonikoht oli vaba).


Selle reklaami peale sai nüüd ostetud ka üks selline vanur - Webasto dual Top RHA 100. 2007 aastast, aga uus ja pakendis. Pole veel kindel, kas sakslane eestisse saadab aga vähemalt oksjoni võitsin.
Proovin siis ka seekord natuke teistmoodi diisli kasuks mõelda , kuna ei leidnud autos head kohta balloonide jaoks . Pealegi saab Transporter T5 jaoks vajadusel osta 140 liitrise diislipaagi. Kõik mis mahub põhja alla on hea, sest ei võta ära eluruumi.
DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!
Teistele meeldivaid postitusi:: Ivar Kalev

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Jumperist matkaauto ehitus 08.08.2019 16:15 #110

Kuidas invertereid kasutate, lülitate on/off koguaeg? Palju nad standy reziimis elektrit võtavad, kui tarbimist taga pole? Tüütu neid koguaeg lülitada ja kipub ununema. Ei näe nagu ka selliseid, mida ei peaks lülitama, vist. Äkki miskeid soovitusi, milline osta 1000W, miski hea hinnaga. Läpakas mul näiteks toimib ka tavalise siinusega, ilmselt saaks ka ilma puhta siinuseta hakkama. Külmik läheb ka inverteri otsa, äkki peaks külmikule oopis eraldi panema?

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas BlameTheWind.

Jumperist matkaauto ehitus 08.08.2019 16:58 #111

BlameTheWind kirjutas: Kuidas invertereid kasutate, lülitate on/off koguaeg? Palju nad standy reziimis elektrit võtavad, kui tarbimist taga pole? Tüütu neid koguaeg lülitada ja kipub ununema. Ei näe nagu ka selliseid, mida ei peaks lülitama, vist. Äkki miskeid soovitusi, milline osta 1000W, miski hea hinnaga. Läpakas mul näiteks toimib ka tavalise siinusega, ilmselt saaks ka ilma puhta siinuseta hakkama. Külmik läheb ka inverteri otsa, äkki peaks külmikule oopis eraldi panema?


Haagissuvilas on mul 4kW siinusinverter, mis kasutab kahte ratastooli akut. Ostetud Truma konditsioneeri pärast, mis on tooli all kastis.
2kW siinusinverter ei suutnud üle elada konditsioneeri käivitusmomenti.
Ostetud juba krooni ajal A kaablist, tänapäeval kindlasti paremaid.
Aga inverteril on juhtmega eraldi nupp seina küljes ja lülitan seda ainult siis, kui konditsioneeri tahan käivitada.

Autos on erinevaid väiksemad inverterid järgi olnud lisa aku pealt ja tavaliselt siis sees kogu sõidu aja.

Külmiku kompressorile võiks ikka puhta siinuse sappa panna, Pead muidugi arvestama käivitusmomendi vooluga, et üldse käima laheks.
1kW mitte siinus inverter käivitas mul väikest split autokliimat, kuniks tuli idee panna siseosale teine ja parem radikas. Sai muidugi lisatud ka gaasi ja survet tõstetud ja see inverter enam käima ei pannudki.
Samas 1400W sujuva käivitusega tolmuimeja töötas.
Nii et kõik on katsetamise küsimus.
DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas eavp.

Jumperist matkaauto ehitus 08.08.2019 18:50 #112

Inverterit maximumi lädedal koormates on kogemused, et vaikselt ära kooleb. Esialgne rõõmus meel tuhmub :(
.
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.
Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.073 sekundit