Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
  • Lehekülg:
  • 1
  • 2

TEEMA: Kaubik vs Autoelamu

Kaubik vs Autoelamu 14.12.2018 07:34 #21

Räägitakse, et kaubikul peab olema vahesein, mida eemaldada ei tohi. See iseenesest välistab juba selle matkaautona kasutamise. Olengi võtnud sihikule kas sellise: www.auto24.ee/used/2913699
või siis midagi sellist: www.auto24.ee/used/2913699
Bussijuhi lube mul ei ole, aga väidetavalt saab busse lihtsalt ntx 5 kohaliseks registreerida.
Mul matkamiseks mingeid väga erilisi nõudmisi tegelikult ei olegi, vaja on moodustada paar horisontaaltasapinda, peldikunurk ja hammaste pesemise võimalus.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kaubik vs Autoelamu 14.12.2018 15:16 #22

ferdinand kirjutas: Räägitakse, et kaubikul peab olema vahesein, mida eemaldada ei tohi. See iseenesest välistab juba selle matkaautona kasutamise.

See vaheseina lugu ei ole päris must valge värk. Eestis sõidab ka päris mitu tehasest N1-na tellitud Porsche Cayanne ringi :lol:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Klubi liige #556

Kaubik vs Autoelamu 15.12.2018 21:34 #23

  • tiit
  • tiit avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 349
  • Karma: 7
  • Sind on tänatud: 10
www.nettikaravaani.com/possl/duo-van/1510555
www.nettikaravaani.com/mercedes-benz/sprinter-312d/1481487
Sellise vana ümberehitamine on liig suur töö. Isegi kui teha siis parem osta valmis lahendus +3000EUR. Sellega kohe kindlasti ei saa korda.
Teistele meeldivaid postitusi:: Priit Peljo

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kaubik vs Autoelamu 29.12.2018 19:56 #24

  • kaminahi
  • kaminahi avatar
  • Eemal
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 458
  • Karma: -2
  • Sind on tänatud: 74

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Me kõik oleme alustanud nullist.
Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Kaubik vs Autoelamu 30.12.2018 01:05 #25

kaminahi kirjutas: Tähtis, et asi saaks aetud ;)

www.nettikaravaani.com/max/ducato-maxi/1513551

Mitte just kõige parem variant minu meelest, eriti veel sellise hinna eest. Mina valisin toorikuks selle: www.kuldnebors.ee/search/soidukid/pakiau...earch_C_drive_type=3

eks näis mis edasi juhtuma hakkab, esialgu suure hooga ehitama ei hakka.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas ferdinand.

Kaubik vs Autoelamu 30.12.2018 18:06 #26

  • nootsii
  • nootsii avatar
  • Eemal
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Postitusi: 192
  • Karma: 1
  • Sind on tänatud: 11
Fordil juba korralik läbisõit ja kuidas on lood roostega? Fiati tihti kiidetakse just roostekindluse eest.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kaubik vs Autoelamu 30.12.2018 23:00 #27

  • kaminahi
  • kaminahi avatar
  • Eemal
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 458
  • Karma: -2
  • Sind on tänatud: 74
Ferdinand, sellise hinna eest juba sisustatud reisikuut on üpris hea kaup ja kui ei meeldi, saad väikese kaotusega edasi müüa. Pealegi, see ise ehitamine on küll huvitav, aga aja ja ressursikulukam kui planeerida osatakase.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Me kõik oleme alustanud nullist.

Kaubik vs Autoelamu 31.12.2018 16:00 #28

  • tiit
  • tiit avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 349
  • Karma: 7
  • Sind on tänatud: 10

kaminahi kirjutas: Ferdinand, sellise hinna eest juba sisustatud reisikuut on üpris hea kaup ja kui ei meeldi, saad väikese kaotusega edasi müüa. Pealegi, see ise ehitamine on küll huvitav, aga aja ja ressursikulukam kui planeerida osatakase.

Kohe kordades kallim, selle raha eest mis siin pakutakse ei saa pooltki tehtud. Pakun, et sisetööd kui teha pruugitud ja osaliselt uutest asjadest alla 5000EUR ei tule kuidagi välja. Muidugi saab ka 0 eelarvega kui vana madrats ja paar taburetti kuuti visata, prügimäelt veenõu ja kõik oleks kombeks. Oma kogemustes lähtudes....

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kaubik vs Autoelamu 31.12.2018 20:40 #29

Kõik on suhteline jh, tegelikult sellise masina kohta ei ole muidugi hind kallis, eriti kui arvestada neid hindasid, millega meil eestis selliseid asju müüakse.

Minu vajadused on testitud ja üsna selgelt teada, konkreetses autos puudub peldik ja seetõttu selline mulle kindlasti ei sobi. Ühtlasi on kliimaseade minu jaoks vajalik. Samas on tavapärases matkaautos enamus tarvikutest üleliigne ballast, näiteks pliit, külmik (söömas käin nagunii väljas), kütteseade (kasutan nagunii ainult suvel) ja jalgrattahoidja ei ole absoluutselt vajalikud.

Vaatasin algselt busse, paraku ei käi nendel tagumised aknad lahti, ja asjaolu, et kogu tagumine osa on "akendega kaetud", segab oluliselt ruumikasutust.
Odavama otsa bussidel enamasti puudub kliimaseade. Praegusele autole mõtlesin paigaldada taha kongi 1-2 väiksemat matkaauto akent ja ruumipaigutus on seega üsna vaba. Minu nõudmised piirduvadki umbes sellega, et madrats maha ja biopeldik nurka.
.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas ferdinand.

Kaubik vs Autoelamu 31.12.2018 21:27 #30

  • nootsii
  • nootsii avatar
  • Eemal
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Postitusi: 192
  • Karma: 1
  • Sind on tänatud: 11
Siis ei tegemist ju matkaautoga vaid kaubikuga mille koormaks biopeldik ja madrats. Kuna poolast tulevad just samasugused kaubikud siis nt saksamaal võivad kontrollida kuidas töö ja puhkeajaga lood on. Üle 2.8 tonni siis. Saab seda vaheseinaga kaubikut M1-na arvele? Matkaautole on mingid reeglid kindlasti mida siingi foorumis kindlasti lahatud.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kaubik vs Autoelamu 02.07.2019 13:46 #31

  • eavp
  • eavp avatar
  • On lehel
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 420
  • Karma: 2
  • Sind on tänatud: 2
Üks "teadja mees" räkis, et vaheseina kohustust ei ole, kui põrandal on tehase koorma kinnitusaasad ja koorem rihmadega kinni.

Näiteks minu kunagisel 1997 aasta Transporteril oli saksamaal 6 kohta ja ei mingit vaheseina. Aasasid oli 6 tk.
Eestisse tuues sai 3 kohta ja tagumised turvavööd juurde pandud ja sai 8+1 kohta ja M1 autoks. Seda aastal 2000 ja kuidagi läbi automüüja ARK-i tutvuste, sest auto näitas ta ette 6 kohalisena ja ülejäänud asjad lisasin juba mina hiljem ise pärast ostmist. Maksis teine siis vist mingi 150000 krooni ümber , olid ajad. Sai sellega hiljem pool euroopat läbi sõidetud, mis sest et 140 oli ülemine piir, mis veel läks.

Ainus tüütus oli ülevaatus, kes kõiki ismeid näha nõudis...

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

DENK AN DIE UMWELT FAHR MIT DEM BUS ! Mõtle loodusele, sõida bussiga!
Viimane muutmine: lisas eavp.

Kaubik vs Autoelamu 03.07.2019 00:14 #32

Minule öeldi ka, et kui vaheseina ei taha, siis pane kuus konksu. Kui konkse ei taha, pane eraldav kardin. Eks näis mis järgmisel ülevaatusel öeldakse, minul on praeguse seisuga kardin ja 3 konksu. :-) Ju ma mingil hetkel proovin ka M1'ks vormistada, praeguse seisuga veel natukene toores.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kaubik vs Autoelamu 03.07.2019 23:25 #33

liikur kirjutas:

ferdinand kirjutas: Räägitakse, et kaubikul peab olema vahesein, mida eemaldada ei tohi. See iseenesest välistab juba selle matkaautona kasutamise.

See vaheseina lugu ei ole päris must valge värk. Eestis sõidab ka päris mitu tehasest N1-na tellitud Porsche Cayanne ringi :lol:


Kas ilma vaheseinata? Mingiaeg aksepteeriti kaubiku vaheseinana ka võrkrulood mille sai istmete taha tõmmata (mul ühel tuttaval on selline Mondeo). Samas ma eelmine aasta lasin ühe 8 kohalise M kategooria väikekaubiku 5 kohaliseks N1 kaubikuks teha, siis taheti nii vaheseina (toruraamil metallvõrgust) kui ka koormakinnitusaasasi kaubaruumis.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

CNC freesimistööd 3D printimine www.vigurpuit.ee
  • Lehekülg:
  • 1
  • 2
Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.066 sekundit