Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
  • Lehekülg:
  • 1
  • 2

TEEMA: Rail Baltic

Rail Baltic 12.12.2019 08:50 #21

olen sinuga päri et keegi ei hakka vene vaguneid euroopa raudteele laskma. ET see RB töötaks on vaja reisijaid ja kauba mahtu. Seda viimast aga ei ole. Seega PB ei ole kaubavoo tulu. Kuidas nad selle projekti + saavad mina küll ei tea.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rail Baltic 12.12.2019 08:53 #22

olari kirjutas: olen sinuga päri et keegi ei hakka vene vaguneid euroopa raudteele laskma.


Millel sa neid rattaid siis pead vahetama :P

olari kirjutas: ei ole see rong nii roosiline midagi. Leedu- Poola piiril tuleb vaguni rattad ära vahetada

Me kõik oleme alustanud nullist.
Teistele meeldivaid postitusi:: Priit Peljo

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Rail Baltic 12.12.2019 09:25 #23

Rail Baltic on kolme Balti riiki läbiv Euroopa 1435 mm rööpmelaiusega raudtee, mis saab alguse
Tallinnast ja ühendatakse Euroopas standardse raudteevõrgustikuga Leedu-Poola piiril.

Ma ka ei saa aru, et miks peaks Leedu-Poola piiril vaguni rattaid vahetama.

Natuke infot raudteedest... täitsa huvitav lugeda... et.wikipedia.org/wiki/Raudtee
Priit Peljo
+372 5179063
Tallinn, Tondi

Võib-olla olen naiivne, ent arvan, et meie eesti keel ei kao kuskile.

"Meil on ilus emakeel, mida me, kes kui hästi, kasutame kirjutades ja kõneldes. See keel, mida mõnef arvutis kasutavad, olgu pealegi natuke teistmoodi."

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Priit Peljo.

Rail Baltic 12.12.2019 10:29 #24

SRÜ riigid 1520 mm
Soome 1524 mm.

Pole aastatki raudteelane olnud, aga olen kuulnud, et Soomest saab sõita Venemaale ilma vagunirattaid vahetamata. Kuidas olaril ka siin teine teadmine? Mulle meenus lapsepõlve propagandast ka vedurikütja sala Volodja.
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Rail Baltic 12.12.2019 14:53 #25

Meelelahutuspausiks...
Väga väga teemast välja aga Volodjaga meenus mulle see lugu...
Kui Volodja Uljanov õppis nooremates klassides, küsisid kaasõpilased temalt, et miks pole tal teenrit. Volodja vastas:
"Mul on neid isegi kaks." ja näitas imestunud kaaslastele oma kahte tugevat kätt. Kui Volodja õppis juba vanemates klassides küsisid kaasõpilased, et miks tal ei ole pruuti...
Priit Peljo
+372 5179063
Tallinn, Tondi

Võib-olla olen naiivne, ent arvan, et meie eesti keel ei kao kuskile.

"Meil on ilus emakeel, mida me, kes kui hästi, kasutame kirjutades ja kõneldes. See keel, mida mõnef arvutis kasutavad, olgu pealegi natuke teistmoodi."

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Rail Baltic 12.12.2019 15:27 #26

Ükskord käskis Vladimir Iljitš Krupskajal endale pähe istuda. Krupskaja ei saanud hästi aru, et milleks. Ma tahan näha, kuidas tukk mulle sobib, vastas V. I.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Arvo.A.

Rail Baltic 12.12.2019 16:04 #27

Jõudu vaidlejad, laheda kondi olete närida võtnud! :-)

Kui keegi teaks täpselt, milliseks kujuneb RB tasuvus, oleks ta selgeltnägija. Kui selgeltnägijad oleksid olemas, siis nad otsiksid kadunud inimesi või tegeleksid RB probleemidaga, mitte ei esineks nõmedates saateseriaalides.
Kuna ei minu, Sinu ega kellegi kolmanda arvamus siin Maarjamaa mätta otsas ei lähe RB otsustajatele nagunii korda, siis pole mõtet sel teemal diskuteerimise peale aega ega vaimuenergiat raisata.
Vaadakem parem asja positiivseid pooli.
Kui RB-d ei tuleks, siis jääks kogu selleks puhuks plaanitav maastiku sonkimine ära. Mis oleks ilmselgelt positiivne.
Kuna vastav otsus on B-s juba tehtud ja nurgakivigi Saku kanti maa sisse betoneeritud, siis küll ta ikka tuleb.
See omakorda on lausa mitmel põhjusel positiivne:
1) Kõik Eesti kopa- ja kallurifirmad saavad mitmeks aastaks tööd, maakera ühest hunnikust teise vedamisega. Positiivne.
2) Kui RB kunagi käiku peaks minema, siis saavad kiiremad huvilised järgi proovida, kas on mingit mõtet kupees loksuda, selle asemel, et lennata või lasta platvormil matkaautot vedada selle asemel, et autosõitu nautida. Eksperimendi mõttes on see kindlasti positiivne.
"Kiiremad" on eespool mainitud seetõttu, et ilmselt üsna varsti avastatakse, et kuna Tallinn-Helsingi raudteetunnelit polegi olemas ja Venega meil ka kaubavahetust pole, siis on see RB lihtsalt üks tupikuga lõppev raudteeharu.
3)Peale seda erastab keegi "teenekas" tegelane kogu taristu kommiraha eest ära, müüb relsid kilohinnaga vanarauaks ja saab rikkaks. Kuna kadedus pidi negatiivne emotsioon olema, siis saab sedagi vaid positiivseks pidada.
4)Hiljem saavad tervisesportlased ja muidu "rohelised" mööda raudteetammi jalgratastega Tallina-Pärnu vahet väntama hakata. Nagu täna seda Rohuküla-Turba vahel tehakse. Ja see on juba äärmiselt positiivne.

Nii et kogu selle projekti juures polegi nagu midagi halba... vähemalt, kui nii positiivse nurga alt vaadata. :-)
Ära sõida kiiremini, kui su kaitseingel lennata suudab.
Klubi Eesti Karavan liige nr. 700
Illar Algma
EuraMobil 2004
Tel: 5072560
Tallinn, Kristiine.
Teistele meeldivaid postitusi:: kaminahi, liikur, kaiz, Priit Peljo, Pikk, murumees, Rainer

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Illar.

Rail Baltic 12.12.2019 17:36 #28

Rattavahetuse teemast on saanud veidi enamat.
Oskan laulda vaid sellest, mida näen. Näen, et 40 jalased merekonteinerid reisivad:
1.Laevadel.
2. Rongidel
3. Autodel
Väikese keskendumise järel näen pilti, kuidas Soomest laevatatud konteinerid laaditakse Tallinnas RB-le ja veetakse Kesk-Euroopasse. Seal sellised rongid juba sõidavad.
Teema alguses küsitud matkakate vedamise kohta arvan, et see saab oi kui kulukas olema. Kui juba rekkalaevaga on kulukam kui omal juhtimisel sõitmine. Sõitmine, mis ongi matkamine.
Hea teema oli :)
Me kõik oleme alustanud nullist.
Teistele meeldivaid postitusi:: Priit Peljo

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Rail Baltic 12.12.2019 17:52 #29

kaminahi kirjutas: Hea teema oli :)


AAMEN
(hbr ’tõesti! sündigu nii!’) palve lõpuvormel. Liturgias on aamen heakskiitu ja vastuvõtmist kinnitav aklamatsioon, millega kogudus vastab liturgi öeldud palvele ja tunnistab selle koguduse ühiseks palveks. Sama tähendus on aamenil ka muude liturgia vormelite ja osade juures.
Priit Peljo
+372 5179063
Tallinn, Tondi

Võib-olla olen naiivne, ent arvan, et meie eesti keel ei kao kuskile.

"Meil on ilus emakeel, mida me, kes kui hästi, kasutame kirjutades ja kõneldes. See keel, mida mõnef arvutis kasutavad, olgu pealegi natuke teistmoodi."

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Priit Peljo.
  • Lehekülg:
  • 1
  • 2
Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.060 sekundit