Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
  • Lehekülg:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEEMA: BE kat

BE kat 02.10.2017 21:20 #61

OK...Eksam tähendas haagise õige haakimine(köki-möki) 20 minutit sõitu linnas(köki-möki) ja veidike maanteel(köki-möki) ning 1 tagurdamine mingis tööstusalevis(kuul pähe). Tagurdamine tegi eksami raskeks - ümber parema õla risttänavasse tagurdamine. Autorong pidi seisma jääma 5cm äärekivist. Siis astus eksamineerja autost välja. Enne andis korralduse tagurdada autorong risttänavasse ka 5cm äärest. Kui vastu äärekivi lähed, siis on 1 katse läbi. Kaks katset võimalik. Kui veduk või haagis lähevad üle tee telje, siis ka katse läbi. Paremaks arusaamiseks lisan pildi kohast. Pilt tehtud mõõtkavas, et saaksite aru, kui vähe manööverdusks ruumi oli. Eriti, kui pargid autorongi praktiliselt vastu äärekivi. Proovige järgi ja öelge, et on kerge.


Lisatud failid:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

BE kat 02.10.2017 22:01 #62

Iseenesest väga õige, et tagurdamine tuleks enam-vähem kohe välja. Kui pole õppinud ja harjutanud, siis kobamisi jäädki tänaval selle haagisega tagurdama. Mida vähem liikluses kobistajaid on seda parem. Iseasi, kas just 5 cm peab täpsus olema.
Klubi Eesti Karavan liige nr 652
Tel. 5011183 - kui vajad abi, helista

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

BE kat 02.10.2017 22:07 #63

  • Imre
  • Imre avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 460
  • Karma: 7
  • Sind on tänatud: 129
See on ikka tase :) Kunagi päris E-d tehes ka ei nõutud üle parema õla tagurdamist :D
CARTHAGO CHIC E-LINE I 50 YACHTING EDITION
Klubi Eesti Karavan liige nr. 670; 999

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

  • Lehekülg:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.106 sekundit